ارسال به دیگران پرینت

گوشی ردمی:

اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی K۵۰ پرو پلاس شیائومی منتشر شد

اطلاعات جدید حکایت از آن دارند که گوشی ردمی K۵۰ پرو پلاس شیائومی دارای زوم پریسکوپ و دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی K۵۰  پرو پلاس شیائومی منتشر شد

اطلاعات جدید حکایت از آن دارند که گوشی ردمی K۵۰ پرو پلاس شیائومی دارای زوم پریسکوپ و دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از می‌اس ام آرنا، خط تولید شیائومی ردمی K۵۰ پرو پلاس هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد. با این حال، به گفته یک منبع آگاه مشهور، ما برخی از مشخصات کلیدی یکی از اعضای درجه یک خانواده، K۵۰ Pro پلاس را داریم.

اگرچه هنوز مشخص نشده است، اما حدس زده می‌شود که این گوشی دارای چیپست قدرتمند    اسنپدراگون ۸۹۸ است که این گوشی را تقویت کند در حالی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارد.

در مورد چراغ‌ها، شایعه شده است که صفحه نمایش دارای یک حفره پانچ مرکزی برای دوربین سلفی و خوانشگر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

اطلاعاتی جدید از گوشی ردمی K۵۰  پرو پلاس شیائومی منتشر شد

در  دوربین جلویی، ما باید یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که همراه با یک دوربین تله فوتو پریسکوپ است. اگر این مشخصات دقیق باشد، پرو پلاس یک پرچمدار تمام عیار خواهد بود.

بخش اسنپدراگون ۸۹۸ ما را به این باور می‌رساند که K۵۰ Pro پلاس برای تعطیلات امسال عرضه نخواهد شد. از آنجا که کوالکام معمولاً SoC‌های پرچمدار خود را در پایان هر سال اعلام می‌کند و اولین دستگاه‌هایی که جدیدترین و بزرگترین آن‌ها را اجرا می‌کنند، در ابتدای دستگاه بعدی عرضه می‌شوند؛ بنابراین به راحتی می‌توان تصور کرد که ردمی K۵۰ پرو پلاس در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • دلیریانی ارسالی در

      شیائومی یه پا آشغال بی تجربست!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه