ارسال به دیگران پرینت

قالیباف در پیامی:

مسئولان جدید افغانستان مسئول تامین امنیت مردم این کشور هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی اعلام کرد: مسئولان جدید افغانستان مسئول تامین امنیت مردم مظلوم این کشور با هر مذهبی هستند.

مسئولان جدید افغانستان مسئول تامین امنیت مردم این کشور هستند

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن ابراز تاثر و تألم از حادثه اقدام تروریستی در مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان تأکید کرد: دست جنایتکار تروریست‌های نابخرد بار دیگر در راستای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی، به خون نمازگزاران مظلوم آغشته شد.

متن پیام قالیباف به شرح زیر است:

وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطانا

خبر حادثه اقدام تروریستی در مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان موجب تأثر و تألم خاطر فراوان شد. دست جنایتکار تروریست‌های نابخرد بار دیگر در راستای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی، به خون نمازگزاران مظلوم آغشته شد.

اقدامی که در سکوت مجامع بین‌المللی و حامیان دروغین مدافع حقوق بشر، هدفی جز تفرقه و ایجاد یأس و نا امیدی در دل مردم این سرزمین دنبال نمی‌کند و قلب هر انسان آزادی‌خواهی را به درد می‌آورد. در چنین شرایطی از مجامع بین‌المللی انتظار می‌رود تا در کنار محکوم کردن این اقدام فجیع، حامیان مادی و معنوی این تروریست‌ها که البته ماهیت و هویت آن‌ها در منطقه و جامعه جهانی شناخته شده‌اند را معرفی و مورد محاکمه قرار دهند.

اینجانب شهادت جمع کثیری از مؤمنان نمازگزار در حادثه تروریستی مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان را به ملت بزرگوار افغانستان و نمایندگان محترم این کشور تسلیت عرض می‌کنم. مسئولان جدید این کشور مسئول تأمین امنیت و حمایت از حقوق مردم مظلوم و رنج کشیده افغانستان با هر مذهبی هستند و از آن‌ها انتظار می‌رود با عاملان این جنایت دردناک برخورد قاطع کرده و از تکرار چنین جنایاتی جلوگیری کنند.

از درگاه ایزدمنان برای بازماندگان این عزیزان از دست رفته صبر عظیم و اجر جزیل و برای مصدومان این اقدام تروریستی صحت و سلامت کامل را مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه