ارسال به دیگران پرینت

وزیر بهداشت:

هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد

وزیر بهداشت گفت هیچ واکسن فایزری در ایران وارد نشده است و با توجه به بررسی های اخیر کمیته علمی، بانوان باردار می‌تواند از واکسن سینوفارم استفاده کنند.

 هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد

 بهرام عین اللهی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان افضلی پور، وضعت شهر کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در مرکز واکسیناسیون کرمان بیشتر از نیروهای داوطلب، مردمی و دانشجو استفاده شده که از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون بدون وقفه فعالیت کرده و در این زمینه یک حرکت مردمی ایجاد شده است.

وی با اشاره اینکه واکسیناسیون به ۵۳ میلیون دز در کشور رسیده است تصریح کرد: امیدواریم تا یک هفته آینده به ۶۰ میلیون دز برسیم. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره اینکه مردم علاوه بر انجام واکسیناسیون باید از ماسک استفاده کنند و پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و فکر نکند واکسینه شدن این ویروس را کامل از بین می برد گفت: کشورهایی هم که به طور کامل واکسینه شده اند باز درگیر ویروس کرونا هستند.

 عین اللهی با بیان اینکه با قرنطینه هوشمند بسیاری از محدودیت ها برداشته می شود افزود: در مکان هایی از قبیل هواپیما، اتوبوس، قطار و هتل ها که مردم به ناچار تجمع دارند با واکسینه شدن افراد محدودیت ها برداشته می شود.

وی بیان داشت: بیمارستان افضلی پور کرمان از نظر درمانی یکی از ممتازترین مراکز درمانی کشور است. 

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان افضلی پور کرمان خاطرنشان کرد: کادر پزشکی این بیمارستان بدون وقفه و بیش از یک سال و نیم برای بیماران کرونایی کار می کنند و خود کادر درمان و خانواده های آنها نیز در این مدت درگیر این ویروس شده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه آمار بهبودی بیماران کرونایی در بیمارستان افضلی پور قابل قبول است بیان داشت: استاندار کرمان برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران زحمات زیادی را متقبل شده و اکسیژن را بدون وقفه تامین کردند و در این شرایط تامین اکسیژن بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزری در ایران وارد نشده است گفت: با توجه به بررسی های اخیر کمیته علمی، بانوان باردار می‌تواند از واکسن سینوفارم استفاده کنند و هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد. 

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز چهارشنبه با حضور در بیمارستان افضلی پور شهر کرمان از این بخش های مختلف این مرکز درمانی و آموزشی بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید با حضور در بخش بستری بیماران کرونا و icu کرونا از بیماران بستری عیادت کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در قالب سفری یک روزه وارد کرمان شد.

حضور بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه های وی در کرمان است.  

پایان بخش سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان، برگزاری نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه