ارسال به دیگران پرینت

براساس تازه‌ترین نظرسنجی صداوسیما؛

«افرا» سریال پربیننده تلویزیون شد|«مختارنامه» صدرنشین تکراری‌ها

سریال «افرا» در میان مجموعه‌های این شب‌های تلویزیونی اثر پربیننده تلویزیون شد.

«افرا» سریال پربیننده تلویزیون شد|«مختارنامه» صدرنشین تکراری‌ها

نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره سریال‌های سیما در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۸.۹ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های جدیدی که روی آنتن رفته است، مجموعه تلویزیونی «افرا» از شبکه یک با ۴۳.۸ درصد مخاطب و کسب رضایت «در حد زیاد» ۸۶.۲ درصدی پربیننده‌تر از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی در صدر سریال‌های سیما قرار گرفت.

«افرا» سریالی ۴۰ قسمتی است که تا روز انجام نظرسنجی، شنبه سوم مهر، ۲۶ قسمت از آن پخش شده است.

بر اساس این نظرسنجی که از میان افراد ۱۲ سال به بالا و در تهران و ۳۰ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده، سریال «هم سایه» از شبکه سه با ۲۳.۵ درصد بیننده و کسب رضایت «در حد زیاد» ۶۲.۹ درصدی، در رتبه دوم سریال‌های نیمه دوم شهریور قرار گرفته است.

«هم سایه» هم سریالی ۳۰ قسمتی است که با موضوع روز، نزدیکی دو ملت ایران و افغانستان از شبکه سه سیما پخش می‌شود و تا روز انجام نظرسنجی ۱۷ قسمت از آن روی آنتن این شبکه رفته است.

«در کنار پروانه‌ها» از شبکه دو با ۱۷.۷ درصد بیننده و کسب رضایت «در حد زیاد» ۶۳.۹ درصدی و «زن زندگی، مرد زندگی» از شبکه پنج با ۱۱.۳ درصد بیننده و کسب رضایت «در حد زیاد» ۶۶.۷ درصدی در جایگاه‌های سوم و چهارم سریال‌های پربیننده سیما در این ایام قرار گرفتند.

در «کنار پروانه‌ها» هم سریالی ۳۱ قسمتی است که تا روز انجام نظرسنجی ۲۱ قسمت از آن روی آنتن شبکه دو رفته است. «زن زندگی، مرد زندگی» هم سریال ۲۶ قسمتی است که تا روز انجام نظرسنجی ۲۳ قسمت از آن روی انتن شبکه پنج سیما رفته است.

در میان سریال‌های تکراری، «مختارنامه» که از شبکه «قرآن و معارف» روی آنتن رفته با ۶.۶ درصد مخاطب صدرنشین شده و بازپخش «روزگار قریب» هم از شبکه آی‌فیلم توانسته ۵.۷ درصد مخاطب جذب کند.

بر اساس این نظرسنجی، ۲۲.۳ درصد از پاسخگویان غیرتهرانی، سریال‌های تکراری را از «شبکه‌های استانی» تماشا کرده‌اند و ۱۸.۶ درصد از پاسخگویان هم از طریق اینترنت بیننده تکرار سریال‌های سیما بوده‌اند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه