ارسال به دیگران پرینت

وزیر کشور:

زائران اربعین به سمت مرزهای زمینی عراق نروند

وزیر کشور گفت: رفتن مشتاقان اربعین به سمت مرزهای زمینی کشور عراق کار مشکلی است و از مردم می خواهیم اقدام به چنین کاری نکنند.

 زائران اربعین به سمت مرزهای زمینی عراق نروند

 وزیر کشور گفت: رفتن مشتاقان اربعین به سمت مرزهای زمینی کشور عراق کار مشکلی است و از مردم می خواهیم اقدام به چنین کاری نکنند.

 دکتر احمد وحیدی شامگاه شنبه در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه در چارچوب تفاهم انجام شده با دولت عراق، طرف مقابل تاکید بر تردد زائران از طریق مرز هوایی بود براین اساس از مردم می خواهیم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: فقط کسانی اجازه تردد از مرزهای زمینی را دارند که دارای ویزا باشند و همه باید این مساله را مد نظر داشته باشند.

وزیر کشورگفت: بنای ما بر اساس خواست دولت عراق این است که همه زائران از طریق مرز هوایی در سقف مشخص شده اعزام شوند اما مشتاقان زیارت اربعین در کشور زیاد هستند و برخی از افرادی که ویزا داشتند و واکسن هم زده بودند نتوانستند از مرز هوایی بروند به همین دلیل از مرز زمینی عازم زیارت شدند.

وحیدی تاکید کرد: اصولا و عموما مرز زمینی برای زائران بسته است و از مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت می خواهم برای عبور از مرز زمینی تلاش نکنند چون دولت عراق به دلیل برخی ملاحظه‌های کرونایی تردد از مرز زمینی را نپذیرفته است.

وزیر کشور در خصوص انتخاب استانداران گفت: انتخاب استانداران یک کار و پروسه زمان بری است همه آنان باید در هیات دولت مطرح و مورد تصویب و پس از آن معرفی شوند.

وحیدی اضافه کرد: برهمین اساس در هر جلسه ۲ تا سه استاندارد معرفی و پس از تصویب معرفی می‌شوند.

وزیر کشور اظهارکرد: رویکرد وزارت کشور انتخاب استاندارهای مردمی است چون استانداران بخشی از مردم هستند و بدون کمک مردم نمی‌تواند به توفیق لازم در استان برسد.

وحیدی تجدید میثاق با شهدا، تکریم استاندار فعلی به دلیل تلاشهای انجام شده در این مدت ومعارفه استاندار جدید، شرکت در شورای اداری و تامین استان، دیدار با مسئولان، معتمدان و جوانان استان را از جمله برنامه های سفر خود به استان بوشهر عنوان کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه