ارسال به دیگران پرینت

فتاح اعلام کرد:

افزایش ۱۰۰۰ تُنی نخ پنبه پلی‌استر به تولیدات سالانه کشور در اوج تحریم‌ها

رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه افتتاح خط تولید پنبه پلی استر در سلک باف یزد، با اشاره به تولید ۱۰۰۰ تن در سال این خط، گفت: ما، دولت، مجلس و تمامی مسئولان باید تلاش کنیم تا معیشت کارگران به عنوان رکن اصلی تولید در کشور دچار مشکل نشود و اجازه ندهیم تا حقوق آن‌ها از تورم عقب بیافتد.

 افزایش ۱۰۰۰ تُنی نخ پنبه پلی‌استر به تولیدات سالانه کشور در اوج تحریم‌ها

سیدپرویز فتاح در حاشیه افتتاح خط تولید پنبه پلی استر در سلک باف یزد، که با حضور استاندار این استان و تعدادی از مقامات استانی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و لازم است تا یاد امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و نباید فراموش کنیم که در سال‌های دفاع مقدس، این بسیجیان بودند که پای کار آمدند و از ملت، کشور و کیان ایران اسلامی حفاظت کردند.

وی با بیان اینکه امروز کارگران در خط مقدم عرصه تولید هستند، گفت: ما امروز در آستانه این هفته عزیز، خط تولید نخ پلی استر مجموعه سلک باف یزد را که از جمله کارخانجات تولیدی خوشنام یزد است، افتتاح کردیم و با همت متخصصان و کارگران، امروز شاهد بهره برداری از این خط جدید تولید هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: این خط تولید جدید، ظرفیتی معادل تولید ۱۰۰۰ تن نخ پنبه پلی استر در سال را دارد و با بهره برداری از این خط، تولید سالانه کارخانه به ۶ هزار تن در سال رسید که محصول آن در تولید انواع پوشاک کاربرد دارد و تولیدات آن، جزو محصولات باکیفیت بازار محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی تولیدات این کارخانه به دلیل نیاز کشور، در داخل مصرف می‌شود، گفت: این خط جدید در بحبوحه تحریم‌ها راه اندازی شد و به بهره برداری رسید و تجهیزات این خط جدید که به دلایلی مدت‌ها در گمرک، زمین گیر شده بودند در دوران ریاست آقای رئیسی در قوه قضائیه، با همکاری دادگستری استان ترخیص شدند و امروز شاهد بهره برداری از این تجهیزات در خط تولید جدید این کارخانه هستیم.

فتاح با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد مواد اولیه این خط در داخل کشور تولید می‌شود خاطرنشان کرد: این خط جدید به همت مهندسان و کارگران ایرانی و در شرایط تحریم کشور، راه اندازی شد و به بهره برداری رسید و امروز شاهد سودآوری کارخانه با راه اندازی این خط جدید هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با ابراز خرسندی نسبت به حل برخی مشکلاتی که در سابق گریبانگیر این واحد تولیدی بوده و امروز به همت کارگران و مهندسان این کارخانه رفع شده است، گفت: امسال برای دومین سال متوالی، این کارخانه به سوددهی رسیده و ان شاءالله با تداوم سوددهی ۳ ساله این کارخانه، به دنبال عرضه بخشی از سهام این مجموعه تولیدی به مردم در بورس هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت امروز کارخانه به لطف خداوند مطلوب است و آماده سرمایه گذاری توسعه‌ای برای گسترش فعالیت‌های تولیدی است، خاطرنشان کرد: ما در بنیاد مستضعفان با توجه به وضعیت این مجموعه تولیدی و همچنین اهمیت تولیدات آن در صنایع پوشاک و منسوجات، آماده اجرای طرح‌های توسعه‌ای در این کارخانه هستیم و درآمدهای این کارخانه قطعا صرف توسعه کار و تولید در این مجموعه خواهد شد.

فتاح در پایان با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران و لزوم حساسیت مسئولان نسبت به معیشت آن‌ها، گفت: ما، دولت، مجلس و تمامی مسئولان باید تلاش کنیم تا معیشت کارگران به عنوان رکن اصلی تولید در کشور دچار مشکل نشود و اجازه ندهیم تا حقوق آن‌ها از تورم عقب بیافتد.

انتهای پیام

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه