ارسال به دیگران پرینت

رئیس آموزش و پرورش بانه:

اضافه شدن ۱۳ کلاس درس توسط خیرین بانه ای

رئیس آموزش و پرورش بانه گفت: این شهرستان از لحاظ زیرساخت های آموزشی وضعیت مناسبی ندارد و در این راستا نیازمند همراهی خیرین هستیم.

اضافه شدن ۱۳ کلاس درس توسط خیرین بانه ای

 اقبال صالحی در جلسه شورای آموزش و پرورش بانه اظهار کرد: مدارس این شهرستان از آبان ماه بازگشایی می‌شوند و امسال ۳۶ هزار دانش آموز در ۳۳۰ مدرسه شهرستان تحصیل می‌کنند.

وی افزود: بانه به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی آخرین شهرستان بوده و امسال ۸۰۰ دانش آموز دیگر نیز به جمعیت دانش آموزی شهرستان بانه اضافه شده و به لحاظ جمعیت در رتبه چهارم استانی قرار داریم.

صالحی خاطرنشان کرد: امسال با همکاری خیرین ۱۳ کلاس درس به مدارس آموزش و پرورش بانه اضافه شده است و بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی با افزایش این کلاس‌ها جبران می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تاکنون ۸۵ درصد فرهنگیان شهرستان بانه دز دوم واکسیناسیون را دریافت کرده اند و در روزهای پیش رو واکسیناسیون دانش آموزان نیز در سنین ۶ تا ۱۸ سال به زودی آغاز می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بانه اضافه کرد: امسال پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی و تعمیر مدارس هزینه شده است و امیدواریم با بازگشایی مدارس در آبان ماه مشکلات دانش آموزان در بحث فضای آموزشی به حداقل برسد.

صالحی اظهار داشت: اعتباراتی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به پروژه زنده یاد فریدون زارعی و مولوی اختصاص یافته که تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

فرماندار شهرستان بانه نیز در این جلسه گفت: به پروژه‌های ناتمام آموزش و پرورش در کمیته برنامه ریزی شهرستان بانه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

اسماعیل رستم پور افزود: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است و این سرمایه گذاری زمینه ساز توسعه شهرستان در آینده می‌شود.

وی افزود: واکسیناسیون فرهنگیان گام مهمی در راستای بازگشایی مدارس است که در شهرستان بانه رشد خوبی داشته است و امیدواریم واکسیناسیون دانش آموزان به زودی انجام شود.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه