ارسال به دیگران پرینت

استاندار سابق خوزستان:

موانع بروکراسی زیادی برای سرمایه‌گذاران خوزستانی وجود دارد

اهواز- استاندار سابق خوزستان گفت: موانع بروکراسی و اداری متعدد مقابل سرمایه‌گذاران یکی از مشکلات اساسی در خوزستان است.

موانع بروکراسی زیادی برای سرمایه‌گذاران خوزستانی وجود دارد

قاسم سلیمانی دشتکی پنجشنبه‌شب در جلسه قرارگاه سه‌گانه محرومیت‌زدایی استان خوزستان با حضور وزیر کشور از بررسی مشکلات اساسی استان خبر داد و اظهار کرد: موانع بروکراسی و اداری متعدد مقابل سرمایه‌گذاران یکی از مشکلات اساسی در خوزستان است.

استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه برای رفع مشکلات خوزستان پیشنهاد شده تا قرارگاهی تشکیل شود، افزود: ضمن تشکیل جلسات ماهانه و بررسی موارد توسط کمیته‌های تخصصی نسبت به ارائه راهکار برای حل مشکلات استان اقدام خواهد شد.

وی از قرارگاه‌های موجود در خوزستان به‌منظور حل مشکلات خبر داد و بیان کرد: قرارگاه ساماندهی وضعیت فاضلاب در شهر اهواز و سایر شهرها و آب شرب در شهر و روستا، قرارگاه مسکن برای بررسی کلیات مسکن و به‌ویژه برنامه‌های وسیع مسکن محرومان و همچنین قرارگاه حاشیه‌نشینی و محرومیت‌زدایی از جمله قرارگاه‌های استان خوزستان هستند که اقدامات مؤثری را انجام داده و در پیشرفت امور به‌طور ضربتی - انقلابی و جهادی فعالیت کردند.

سلیمانی دشتکی به دیگر اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات خوزستان اشاره کرد و افزود: توافق با نمایندگان صنف کشاورزان یکی از این اقدامات است که بر اساس آن منابع آبی موجود در استان را با همکاری آب و برق خوزستان مشخص می‌کنند و با توجه به آن کار ترویج کشت انجام خواهد شد تا نسبت به‌صرفه جویی در مصرف آب و تغییر نوع کشت و نظایر آن اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد شده تا پژوهشکده فضایی ستاد بحران موقعیت سنجی و مکان‌یابی کند تا با این کار وضعیت کشت پاییزه بررسی و میزان لطمه یا عدم کشت احتمالی را پیش‌بینی شود.

استاندار سابق خوزستان تصریح کرد: جهاد کشاورزی و نمایندگان صنف به دنبال بیمه محصولات هستند تا خسارت‌های وارده کاهش پیدا کند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه