ارسال به دیگران پرینت

مردم در انتخابات اخیر به جوانان در شورای شهر تهران اعتماد کردند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه جوانان گام دومی معتقد به فرهنگ جهاد برای حل مشکلات هستند گفت: مردم در انتخابات اخیر به جوانان در شورای شهر تهران اعتماد کردند.

مردم در انتخابات اخیر به جوانان در شورای شهر تهران اعتماد کردند

جعفر بندی شربیانی عصر دوشنبه در مراسم نامگذاری خیابان شهید «سبز علی رستمی» اظهار داشت: تنها راه حل موضوعات و مشکلات معیشتی و اقتصادی با تکیه بر فرهنگ ایثار قابل حل خواهد بود.

شریبانی با اشاره به اعتمادی که ملت در انتخابات اخیر چه در دولت کنونی و چه در مدیریت شهری به اعضا داشته اند گفت: مردم در این انتخابات به عده‌ای جوان در شورای شهر تهران اعتماد کردند، جوانان گام دومی که معتقد هستند با تاسی به فرهنگ جهاد و ایثار و از خودگذشتگی می‌توانند این مشکلات را انشاالله با تأسی و پیروی از این فرهنگ حل کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه عنوان داشت: این اطمینان و اعتماد را به مردم شهر تهران به مردم منطقه ۲۰ و محله جوانمرد می‌دهیم که ما هم در کنار شما ادامه دهنده راه شهدا و مکتب عاشورا و مکتب جوشان حاج قاسم سلیمانی باشیم و بتوانیم در خدمت شما شبانه روز قدم برداریم و خدمت شما را مدال زرینی برای خود بدانیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه