ارسال به دیگران پرینت

چگونه پیام‌های واتس اپ را بدون باز کردن چت بخوانیم؟

بسیاری از ما می‌دانیم که می‌توانیم پیام‌های واتس اپ را در پنل اعلانات بخوانیم، اما یک روش دیگر برای بررسی پیام‌ها بدون باز کردن برنامه وجود دارد.

چگونه پیام‌های واتس اپ را بدون باز کردن چت بخوانیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از ایندین اکسپرس، مواقعی وجود دارد که می‌خواهید چند پیام را بدون باز کردن چت مخاطب بخوانید. در حالی که همیشه می‌توانید همه پیام‌ها را در پنل اعلان‌ها بخوانید، یک روش دیگر وجود دارد که می‌توانید پیام‌ها را حتی بدون باز کردن برنامه بررسی کنید. برای آشنایی بیشتر با این روش به خواندن ادامه دهید.

مرحله ۱: فشار طولانی روی صفحه اصلی و منویی روی صفحه گوشی هوشمند شما ظاهر می‌شود.

مرحله ۲: فقط روی Widgets ضربه بزنید. در آنجا شاهد میانبر‌های زیادی خواهید بود. شما باید میانبر واتس اپ را پیدا کنید.

مرحله ۳:  Widgets‌های مختلف واتس اپ را دریافت خواهید کرد. باید روی ویجت ۴ × ۱ واتس اپ ضربه بزنید.

مرحله ۴: ویجت را لمس کرده و نگه دارید و سپس آن را در یکی از صفحه‌های اصلی خود رها کنید. پس از افزودن آن به صفحه، می‌توانید ویجت را طولانی مدت فشار دهید تا بزرگ شود.

پیام‌های واتس اپ

اکنون می‌توانید پیام‌ها را بدون باز کردن چت واتس اپ  بخوانید. شما همچنین می‌توانید تمام پیام‌های قدیمی (خوانده نشده) خود را بخوانید. توجه داشته باشید که اگر روی هر یک از چت‌ها (روی ویجت) ضربه بزنید، WhatsApp آن چت را باز می‌کند و فرستنده متوجه می‌شود که شما پیام‌ها را خوانده اید.

توجه:

ما این روش را در تلفن وان پلاس امتحان کردیم. Widgets  در همه گوشی‌های هوشمند موجود است و روند مشابه است. برای یافتن این گزینه، کاربران فقط باید کمی عمیق‌تر عمل کنند. کاربران سامسونگ ابتدا باید روی Widgets واتس اپ ضربه بزنند و سپس انگشت خود را به راست بکشند. پس از آن، فقط روی اسلاید دوم که می‌بینید ضربه بزنید. اکنون باید روی دکمه افزودن ضربه بزنید. سپس ویجت روی صفحه ظاهر می‌شود.

کسانی که می‌خواهند پیام‌های وب واتس اپ را بدون باز کردن چت بخوانند نیز به راحتی این کار را انجام می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وقتی پیامی را در وب واتس اپ دریافت می‌کنید، مکان نما را روی چت قرار دهید. سپس کاربران یک پیام شناور را مشاهده می‌کنند.

به این ترتیب برای بررسی آخرین پیام در نسخه وب، نیازی به باز کردن چت نخواهید داشت. توجه به این نکته ضروری است که شما فقط باید آخرین پیام‌ها را بخوانید و پیام‌های قدیمی را نخوانید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه