ارسال به دیگران پرینت

ضرغامی در بخش گردشگری تحول ایجاد می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی، مرد عمل است و می‌تواند در این بخش تحول ایجاد کند.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: ضرغامی برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه صنایع دستی و توریست دارد. وی دنیا را می‌شناسد و از نزدیک کشورهای مختلف ۵ قاره را دیده است.

وی افزود: ضرغامی مردم میدان و عمل است و در سازمان صداوسیما نشان داد که مدیری توسعه‌گرا و تحول گرا است و به توسعه کمّی و کیفی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی را به خوبی عملیاتی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اولین بار در دوران مسئولیت ضرغامی در سازمان صداوسیما، سریال‌های فاخر و طولانی مانند «کیمیا» و «در چشم باد» ساخته شد و او یک مدیر میدانی است.

توانگر بیان کرد: همه ما به یاد داریم که حواشی زیادی درباره پخش سریال سرزمین کهن به وجود آمد و باعث اعتراض مردم مسجدسلیمان و ایل بختیاری شد، ضرغامی برای برطرف کردن این سوءتفاهم، لباس بختیاری پوشید و بدون محافظ میان مردم بختیاری رفت و به جای برخورد امنیتی و چکشی، به اعتراضات آنان پاسخ داد و الگوی خوبی از ارتباط مسئولان با مردم را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ضرغامی تجربه کار با سه دولت خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی را دارد که نشان‌دهنده تعامل اوست، ادامه داد: وی تاکنون مسئولیت‌های گوناگون و مؤثری در بخش‌های مختلف داشته است و به برنامه‌ها و اسناد بالادستی اشراف کامل دارد و فردی محبوب، مردمی، ساده‌زیست و فسادستیز، تحول‌گرا و معتقد به جوانان است، در بسیاری از کشورها صنعت گردشگری منبع اول درآمدی است، اما متأسفانه کشور ما در این زمینه دچار عقب‌ماندگی‌های جدی است و لازمه رفع این مشکل آن است که نهادهای مختلف در کنار هم و هماهنگی کامل با هم باشند تا شاهد رونق گردشگری باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: ضرغامی توانایی انجام این کار را دارد و چهره‌ای ملی، فرهنگی، فرادستگاهی و اهل تحول است و هر جا مسئولیت داشته، در آنجا تحول ایجاد کرده است.

توانگر تأکید کرد: اگر ضرغامی در سازمان صداوسیما نبود، الآن فقط ۶ کانال آنالوگ داشتیم، اما الآن بیش از ۳۰ کانال ملی، ۳۰ کانال استانی و تعداد زیادی شبکه رادیویی داریم و وی تحول بزرگی را در رسانه ملی ایجاد کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه