ارسال به دیگران پرینت

کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۲ پروژه در هفته دولت فردیس

کرج - فرماندار فردیس از کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۲ پروژه در این شهرستان طی هفته دولت امسال خبر داد.

ابوالفضل اینانلو عصر دوشنبه در آستانه آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: همچون سنوات گذشته هفته دولت با افتتاحیه و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی همراه است و در شهرستان فردیس حدود ۳۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۷۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ملی و بخش خصوصی کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: این هفته، هفته احیای خدمتگزاری و افزایش خدمت به مردم است و این را باید مد نظر قرار داد که با روحیه، تلاش و کوشش و مشارکت می‌توان شاهد پیشرفت همه جانبه بود.

فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به وضعیت اقتصادی فعلی حاکم بر کشور تاکید کرد: زمانی که بخش خصوصی با تمام توان در میدان باشد تحریم هیچ اثری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری دولت و ملت در راستای پیشرفت کشور و منطقه افزود: بخش اعظم پروژه‌های هفته دولت در سال جاری مربوط به بخش خصوصی می‌باشد و این پروژه‌ها به طور مستقیم برای بیش از ۲۳۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

اینانلو خاطرنشان کرد: از میان پروژه‌های در نظر گرفته شده ۸ مورد با اعتباری بالغ بر ۷۰۹ میلیارد تومان مربوط به بخش خصوصی و ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی می‌باشد.

وی تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان را بزرگترین دغدغه مسئولین مربوطه و دست اندرکاران امر دانست و متذکر شد: عدم تخصیص و جذب به موقع اعتبارات عامل اصلی به تأخیر افتادن اتمام پروژه‌هاست و متعاقباً پیگیر رفع موانع و به سرانجام رسانیدن آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه