ارسال به دیگران پرینت

پلمب کافه رستوران سرو آبزیان "حرام" در کرمانشاه

کرمانشاه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس نسبت به پلمب کافه - رستوران متخلفی که در شهر کرمانشاه اقدام به سرو آبزیان حرام می کرد، اقدام کردند.

پلمب کافه رستوران سرو آبزیان "حرام" در کرمانشاه

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از انجام تبلیغات گسترده یک کافه - رستوران در فضای مجازی مبنی بر سرو آبزیان حرام گوشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازسی های لازم را به عمل آوردند.

آمویی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده سرو آبزیان حرام گوشت برای ماموران محرز و با توجه به این مسئله نسبت به پلمب کافه - رستوران مذکور اقدام شد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در ادامه با تاکید بر غیرقانونی و غیرمجاز بودن تبلیغ و سرو موادغذایی حرام، از برخورد قاطعانه پلیس با چنین واحدهای صنفی خبر داد.

وی گفت: شایسته است واحدهای صنفی نسبت به رعایت موازین شرعی و اسلامی اقدام و از هرگونه تبلیغ، توزیع و سرو موادغذایی حرام اجتناب کنند.

آمویی گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه می توانند موضوع را با پلیس 110 درمیان گذاشته و همکاران ما نیز به سرعت با آن ها برخورد و اقدامات قانونی لازم را صورت می دهند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی اصغرزارع فرخی ارسالی در

      راست میگی جون خودت یه فکری هم به حال گرانفروشی بکنیدملت به گدایی افتادن

    • بابک کرمی ارسالی در

      هیچ ربطی ب تحقیقات وکاربلدی وتلاش بی وقفه مامورین نداشته حتما یکی لوش داده وگرنه صدصال نمیفهمیدید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه