ارسال به دیگران پرینت

کاهش آمار فوتی‌هایی کرونایی در یزد| رعایت پروتکل‌ها ادامه یابد

یزد – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از کاهش آمار فوتی‌های کرونایی در یزد خبر داد و گفت: خوشبختانه آمار فوتی‌ها امروز کاهش چشمگیری داشته و یک نفر در شبانه روز گذشته قربانی کرونا شده است.

کاهش آمار فوتی‌هایی کرونایی در یزد| رعایت پروتکل‌ها ادامه یابد

ابراهیم سلمانی  اظهار داشت: از ۸۷۵ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۸۵ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۲ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۲۵۳ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان افزود: یک بیمار در ابرکوه، یک بیمار در اردکان، یک بیمار در اشکذر، چهار بیمار در بافق، دو بیمار در بهاباد، یک بیمار در خاتم، چهار بیمار در مهریز، پنج بیمار در میبد و ۱۳ بیمار در شهرستان یزد شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، یک بیمار در شهرستان تفت به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد که این آمار نسبت به روزهای گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۷۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد ۱۳۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

سلمانی تاکید کرد: آمار فوتی‌ها، مبتلایان و بستری‌های کرونایی کاهش یافته اما مردم باید همچنان به رعایت پروتکل‌ها ادامه دهند زیرا کوچکترین غفلت، دوباره آمار مبتلایان و قربانیان کرونا را افزایش می دهد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه