ارسال به دیگران پرینت

نایب رئیس شورای شهر تهران: ترویج دوچرخه‌سواری در اولویت کار ما نیست

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ترویج دوچرخه سواری باید در برنامه‌های ما باشد، اما در حال حاضر در اولویت نیست همچنین استفاده مسئولان از دوچرخه، موضوع نمایشی است و باید فرهنگ سازی شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران: ترویج دوچرخه‌سواری در اولویت کار ما نیست

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ترویج دوچرخه سواری باید در برنامه‌های ما باشد، اما در حال حاضر در اولویت نیست.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: ما باید اولویت بندی کنیم و اولویت در حال حاضر همه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، دوچرخه سواری هم باید با توجه به شرایط آب و هوایی هر مکانی بررسی شود.

وی ادامه داد: برای مثال در کشورهای اروپایی، موضوع دوچرخه سواری امری مهم و جاری است و دلیلش هم آب و هوای مناسب است، بارندگی وجود دارد و این هوا وارد بدن انسان می‌شود اما در تهران، آلودگی هوا بیش از حد نرمال است و هر دم و بازدمی باعث بیماری می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما اگر بتوانیم از ظرفیت موجود و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنیم، بسیار پیشرفت می‌کنیم حتی امکانات هم موجود است و باید واگن خریداری کنیم به همین دلیل باید در کمیسیون‌های مشخص به چنین مسئله مهمی رسیدگی کنیم.

سروری گفت: ترویج دوچرخه سواری باید در برنامه‌های ما باشد اما در حال حاضر در اولویت نیست همچنین استفاده مسئولان از دوچرخه، موضوع نمایشی است و باید فرهنگ سازی شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه