ارسال به دیگران پرینت

بهترین ورزش در روزهای کرونایی

بهترین ورزش در روزهای کرونایی را در ادامه آموزش می دهیم.

 بهترین ورزش در روزهای کرونایی

امکاناتی ساده در منزل مانند یک دیوار برای انجام تمریناتی مثل شنا رفتن روی دیوار یا طناب زدن یا بالا و پایین رفتن از یک پله نمونه ورزش‌های مفیدی است که تا حدی می‌تواند در دوران اوج گرفتن همه‌گیری کرونا جایگزین فعالیت‌های ورزشی خارج از خانه باشد.

بهترین ورزش در روزهای کرونایی

پرهام پارسانژاد،نایب رئیس انجمن فیزیوتراپى ایران گفت: البته پیاده‌روی و دویدن در فضای باز و خصوصا مکان‌هایی که تردد و تجمع مردم کم است یکی از بهترین راه‌های جبران کم تحرکی دوران شیوع کرونا ست.

بهترین ورزش در روزهای کرونایی + آموزش

وى تاکید مى کند:برداشتن چند کتاب به عنوان وزنه برای ورزش جلوی بازو و بالا و پایین‌بردن شانه‌ها با استفاده از یک چوب یک متری که با هر دو دست دو طرف آن را می‌گیریم نمونه های دیگری از ورزش در منزل هستند.

این فیزیوتراپیست با اشاره به بیماران مبتلا به ویروس کووید-۱۹ که زمان طولانی را در بیمارستان بستری بودند، اظهار مى‌کند:این افراد به علت بی‌حرکتی طولانی‌مدت پس از نقاهت، توان راه‌رفتن و انجام فعالیت‌های شخصی را ندارند که حضور یک فیزیوتراپیست در کنار وى در این دوره مانند زمان بستری و آموزش راه رفتن همراه با انجام حرکات درمانی عملکردی می‌تواند به‌تدریج بیمار را به توانایی‌های گذشته برگرداند.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه