ارسال به دیگران پرینت

رژیم تخم مرغی چیست؟

رژیم تخم مرغی یک روش موقت برای تغذیه به منظور کاهش وزن سریع یا شکست روند توقف می باشد.

 رژیم تخم مرغی چیست؟

، ممکن است در دوران رژیم غذایی شما زمانهایی وجود دارد که شما می خواهید توقف بوجود آمده را بشکنید. حتی با وجود اینکه شما رژیم غذایی سالمی دارید و هر کاری را که بتوانید انجام می دهید، اما ممکن است با توقف کاهش وزن روبرو شده و نتوانید وزن خود را کاهش دهید. این مساله ناخوشایند است اما روش هایی وجود دارند که می توانند به شما در شکستن این روند توقف کمک کنند.

رژیم تخم مرغی چیست؟

به عبارت ساده، این یک روش موقت برای تغذیه به منظور کاهش وزن سریع یا شکست روند توقف می باشد. شما تنها می توانید تخم مرغ ، پنیر و کره (یا یک چربی سالم دیگر) مصرف کنید. بهتر است این روش را برای 3 الی 5 روز دنبال کنید و استفاده طولانی مدت از آن توصیه نمی شود. با این وجود، بعضی افراد ترجیح می دهند که این رژیم را برای یک هفته کامل دنبال نمایند.

 رژیم تخم مرغی چیست؟

در رژیم غذایی تخم مرغی چه چیزهایی باید بخورید؟

مانند هر رژیم غذایی دیگر، انواع مختلفی از آن وجود دارند. تخم مرغ و پنیر بخش عمده ای از آن چه می خورید را در این دوره تشکیل می دهند. شما همچنین می توانید یک قاشق چای خوری کره یا چربی سالم به ازای هر تخم مرغی که می خورید، مصرف نمایید. به محض بیدار شدن، ظرف مدت حداکثر 30 دقیقه باید یک تخم مرغ بخورید.

مصرف کمتر قند و هیدرات های کربن

رژیم غذایی غربی سرشار از قند و هیدراتهای کربن می باشد. در بعضی موارد، رژیم تخم مرغی می تواند به شما کمک کند تا سموم انباشته شده در بدن در طول سالها تغذیه بد را دفع کنید. چون این رژیم به شما اجازه می دهد تنها چیزی خاصی را بخورید، تا حدود زیادی مصرف قند و هیدراتهای کربن شما را کاهش می دهد. برای اکثر افراد، این امر تجربه خوبی بوده و منجر به کاهش وزن می شود.

رژیم تخم مرغی و رژیم کم قند

بسیاری از افرادی که رژیم غذایی کم هیدرات یا کم قند مصرف می کنند، تمایل زیادی به رژیم تخم مرغی پیدا می کنند. این رژیمی است که به هیدرات کربن زیادی نیاز ندارد. بعد از سه روز رژیم تخم مرغی، می توانید به رژیم غذایی کم قند خود بازگردید تا وزن کاهش یافته مجدداً بازگشت ننماید.

در بسیاری از مواقع حتی با رژیم های کم قند، افراد وزن کم نمی کنند زیرا پرخوری می کنند. پرخوری در این حالت به دلیل وفور غذا، بسیار مرسوم است. خودتان را با رژیم غذایی تخم مرغی کنترل کنید. این رژیم برای دوره زمانی کوتاه بی ضرر می باشد. این رژیم می تواند به شما کمک کند تا وزن خود را کاهش داده و روند توقف کاهش وزن را بشکنید.

تجربه رژیم تخم مرغی من و کاهش وزن

من از ماه آوریل رژیم غذایی کم قند را دنبال کرده و نیاز داشتم تا توقف کاهش وزنم را بشکنم. من تصمیم گرفتم تا رژیم تخم مرغی را امتحان کنم تا ببینم آیا این رژیم موثر است. طولانی ترین مدتی که من توانستم این رژیم را ادامه دهم سه روز بود، زیرا من به سرعت از خوردن تخم مرغ خسته می شوم. در طول این سه روز، من به شدت پیگیر بودم تا غذاهای یکسانی مصرف کنم. من همچنین فقط آب، چای یا قهوه نوشیدم. در زیر آنچه را که در وعده ها و میان وعده های غذایی خود مصرف کردم را مشاهده می کنید:

برنامه غذایی رژیم تخم مرغی سه روزه (رژیم شوک 3 روزه با تخم مرغ)

صبحانه (ظرف مدت 30 دقیقه پس از بیداری) - تخم مرغ آب پز

ناهار - سالاد تخم مرغ یا 2 تخم مرغ آب پز

میان وعده - 1 وعده پنیر رشته ای

شام - خاگینه تخم مرغ و پنیر یا املت پنیری

سخن آخر

من در طول سه روز حدود 2.5 پوند کاهش وزن داشتم. مقدار کاهش وزن در حدی نبود که من انتظار داشتم اما از افزایش وزن بهتر بود. متاسفانه وزن من کماکان متوقف شده است اما آن 2.5 پوند کاهش وزن کماکان محفوظ مانده بنابراین این رژیم خوبی است. من مایلم دوباره این رژیم را امتحان کنم اما ابتدا باید خودم را از لحاظ ذهنی آماده نمایم. علاوه براین، من پیشنهاد می کنم برنامه غذایی را تغییر داده و در طول سه روز وعده های غذایی کاملاً تکراری نداشته باشید. وقتی احساس آمادگی کردید، می توانید کار را شروع کنید. آیا شما رژیم تخم مرغی را امتحان کرده اید؟ ما را از نظراتتان در این خصوص آگاه کنید.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه