ارسال به دیگران پرینت

خبرنگاران مصداق بارز وظیفه‌شناسی و دلسوزی هستند

فرماندار اشتهارد گفت: خبرنگاران مصداق بارز امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری، تعهد، دلسوزی، وظیفه‌شناسی، داشتن بینش عمیق و قدرت تحلیل مسائل و شناخت دردهای یک جامعه هستند.

خبرنگاران مصداق بارز وظیفه‌شناسی و دلسوزی هستند

فرهاد شیبک عصر یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه‌های تصویری، شنیداری، مکتوب و مجازی فعال شهرستان اشتهارد اظهار کرد: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بها برای تجلیل از تلاش تمامی انسان‌های اندیشمندی است که همواره عمر و زندگی خود را در راه روشنگری و آگاهی‌رسانی به جامعه و تجلی آرمان‌های والای عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی صرف کرده‌اند.

وی بیان کرد: خبرنگاران مصداق بارز امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری، تعهد، دلسوزی، وظیفه‌شناسی، داشتن بینش عمیق و قدرت تحلیل مسائل و شناخت دردهای یک جامعه هستند.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: شهرستان اشتهارد ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که باید بالفعل شوند و برای شناسایی آنها باید از ظرفیت رسانه‌های محلی و فضای مجازی استفاده شود.

وی با اشاره به کارکرد و نقش رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی گفت: این نقش بسیار مهم و بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.

شیبک متذکر شد: ما خواهان این هستیم که تهیه گزارش‌های مردمی و بازگو کردن مطالبات جامعه شهری و روستایی و صنعتی توسط اهالی رسانه و پیگیری مجدانه آن تا دریافت پاسخ مطالبات عمومی بیشتر صورت گیرد.

در پایان این آئین ۱۳ تن از اهالی رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری، فعالین فضای مجازی و نمایندگان جراید در شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه