ارسال به دیگران پرینت

۲۲ هزار ۳۱۰ بیمار جدید به مراکز درمانی تهران مراجعه کرده اند

تهران- فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به اینکه ورودی بیماران کرونایی به بیمارستانهای پایتخت زیاد است گفت: طی ۲۴ساعت اخیر ۲۲ هزار ۳۱۰ بیمار جدید به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

۲۲ هزار ۳۱۰ بیمار جدید به مراکز درمانی تهران مراجعه کرده اند

علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان هنوز قابل توجه است به طوری که طی شبانه روز گذشته حدود ۲۲ هزار ۳۱۰ بیمار جدید به مراکز درمانی تهران مراجعه کرده اند اظهار داشت: از این تعداد ۲۲۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند.

وی گفت: طی هفته جاری تغییری در وضعیت تهران ندیده ایم و هم اکنون ۹ هزار و ۴۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران بیان داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ مورد بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند و انتظار نداریم تغییر شگرفی در میزان بستری‌ها ایجاد شود.

زالی د ر ادامه عنوان داشت: با توجه به بار بالای بیشتر از ۲۰ هزار مراجعه سرپایی، انتظار تغییر فاحش در میزان بستری‌ها طی روزهای آینده نمی‌رود اما اگر شاهد سیر نزولی مراجعین سرپایی باشیم می‌توانیم منتظر کاهش بستری‌ها نیز باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه