ارسال به دیگران پرینت

رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است

رئیس‌جمهور ضمن اینکه مقاومت را تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها دانست، گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است.

رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است

سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار «ابو جهاد طلال ناجی دبیرکل و ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین»، مقاومت را تنها راه پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به هیچیک از قراردادها و پیمان‌هایی که منعقد کرده، پایبند نبوده و کسانی که به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند، به زودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

وی با بیان اینکه فلسطین و آزادی قدس شریف مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است، گفت: امروز گروه‌های مقاومت باید راه نورانی مجاهدینی که بدون اعتماد به روند سازش، مسیر مقاومت را پیش گرفتند، با عزم راسخ و با اتکال به حضرت حق و اعتماد به داشته‌های خود با قوت ادامه دهند.

رئیس‌جمهور، لزوم همبستگی و وحدت گروه‌های مقاومت را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر چقدر اتحاد و همکاری گروه‌های مختلف مقاومت بیشتر باشد، اثربخشی و پیروزی‌های بزرگ‌تری نصیب جریان مقاومت خواهد شد.

رئیسی گفت: امروز رژیم صهیونیستی درمانده‌تر و قدرت مقاومت بیشتر از همیشه است و روز به روز بر این قدرت افزوده خواهد شد و تنها راه مواجهه با کسی که منطق را نپذیرد، منطق مقاومت است.

همچنین «ابو جهاد طلال ناجی» دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار با تبریک پیروزی رئیسی، تأکید کرد: دشمنان از اینکه مردم بزرگ ایران شما را انتخاب کردند، بسیار نگران هستند.

وی با تأکید بر ادامه راه مقاومت تا پیروزی نهایی، گفت: مقاومت در کنار مردم ایران خواهد ماند چرا که جمهوری اسلامی ایران به دنبال حفاظت و صیانت از امنیت همه منطقه است و تاریخ به این موضوع شهادت خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه