ارسال به دیگران پرینت

حواشی نظرسنجی اخیر صداوسیما| نام یک سریال حذف شد؟

مشاور مدیر شبکه سه سیما با اشاره به نظرسنجی اخیر صداوسیما از حذف یک سریال و ابهاماتی نسبت به آمار بینندگان یک سریال دیگر شبکه واکنش نشان داد.

حواشی نظرسنجی اخیر صداوسیما| نام یک سریال حذف شد؟

کورش کمره‌ای مشاور علی فروغی مدیر شبکه سه سیما طی توییت هایی به نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات صداوسیما پرداخته و طی آن به تناقض‌هایی اشاره کرده است.

متن این توییت ها را در زیر می‌خوانید:

«۱- انتشار نظرسنجی نیمه‌دوم تیر سریال‌ها توسط روابط عمومی سازمان و مخاطب پنج درصدی سریال وضعیت زرد، سوالاتی را ایجاد کرده که سر بسته به چند نکته اشاره می‌کنم.

۲- قسمت اول سریال وضعیت زرد ۱ مرداد ماه به عنوان سریال دوم شبکه در کنار گاندو روی آنتن رفته است. سوال اینجاست که چطور نام این سریال در نظرسنجی نیمه دوم تیرماه اعلام شده است؟ احتمالاً پوستر سریال پنج درصد مخاطب داشته است!

۳- در نیمه دوم تیرماه سریال «کلبه‌ای در مه» روی آنتن بوده است و یک‌سوم قسمت‌های آن در این فاصله پخش شده است. جز رفتار غیر حرفه‌ای روابط عمومی سازمان چه چیزی می‌تواند نام این سریال را از نظرسنجی نیمه دوم تیرماه حذف و سریالی که روی آنتن نبوده را جایگزین کند؟

۴- حقیقت این است در این سه سال شبکه ۳ در همه نظرسنجی‌های فصلی پرمخاطب‌ترین شبکه سیما بوده است و این برای برخی جریانات محافظه‌کار داخل سازمان گران تمام شده است.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه