ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان تامین اجتماعی کمی صبر کنیم همه چیز درست می شود

غلامرضا بنی اسدی: خوب است سازمان محترم تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای به اصلاح ذهنیت ها بپردازد. ان شاالله همه با شکیبایی از حلاوت تصمیم درست مسئولان کام شیرین خواهیم داشت.


بازنشستگان تامین اجتماعی کمی صبر کنیم همه چیز درست می شود

زود قضاوت نکنیم. به همان فوریت حکم صادر نکنیم. با همان شتاب و هیجان حکم را هم اعمال نکنیم. این سه «نکنیم» را خطاب به بازنشستگان محترم و بزرگوار تامین اجتماعی می گویم که امروز با دیدن حکم خود برآشفتند و در فضای مجازی کلماتی به قلم آوردند که نمی بایست. پر از احساسی شدند که باز هم نمی بایست. آنچه در احکام هست، اصلاح چند آیتم جزیی در حکم است نه همه همسان سازی و افزایش سال ۱۴۰۰. هنوز جلسات تمام نشده. حتی به زمانی که مسئولان محترم تامین اجتماعی وعده دادند هم بیش از یک هفته مانده است. پس قضاوت پیش هنگام نباید کرد چه رسد به مجازات بی گناهان یا همان که می گویند؛ قصاص قبل از جنایت! اصلا همه تلاش دوستان، بهبود معیشت بازنشستگان محترم کارگری است.

این گونه شتاب زده موضع گرفتن نه شرط مروت که منصفانه هم نیست. کمی صبر کنیم همه چیز درست می شود. کاش دوستان تامین اجتماعی هم تامل می کردند که بارگزاری احکام با اصلاحات ناقص چه تبعاتی می تواند داشته باشد. کاش تحمل می کردند و با اصلاح همه آیتم ها احکام را صادر می کردند تا شادمانی در چهره خسته این جماعت عزیز می نشست.

این که در ادبیات دینی بر «رفتار محسن» تاکید می شود ناظر به همین است که کار خوب را، خوب انجام دهیم. انجام نامناسب یک کار شایسته تقدیر گاه می تواند به آنجا بیانجامد که نه تنها قدر دانسته نمی شود که ناسپاسی را هم به دنبال می آورد. حالا هم خوب است سازمان محترم تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای به اصلاح ذهنیت ها بپردازد. ان شاالله همه با شکیبایی از حلاوت تصمیم درست مسئولان کام شیرین خواهیم داشت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      بله درسته،ولی تیتر رو اشتباه نوشتند، باید می‌نوشتند صدور بخشی از احکام مربوط به مزایای حقوق... ولی اگه زودتر احکام صادر بشه بهتر نیست؟ بازنشستگان کارگری دیگه کلافه شدند و همه ترسشان اینه که این احکام به ماه‌های بعد کشیده شود. خواهشا هرچه زودتر این احکام را صادر بفرمایید.

    • غلامی. ارسالی در

      بهتر است زود قََضاوت نکنیم و منتظر حکم نهایی باشیم و به حاشیه ها توجه نکنیم

    • مهدی ارسالی در

      چرا همیشه باید بازنشستگان تامین اجتماعی صبرکنند!چرا بازنشستگان کشوری ولشکری وتامین اجتماعی نیروهای مسلح متوسط حقوقشان بالای5میلیون شدآنهم ازمرداد99امامتوسط تامین اجتماعی دومیلیون وهشتصد باشدمگر تامین اجتماعی ها انسان نیستند خرج ندارند؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه