ارسال به دیگران پرینت

قیمت بیت کوین بالا رفت

در روز جاری ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا که با توییت های خود جنجال در بازار ارزهای دیجیتالی ایجاد می کرد، با یک توئیت دیگر موجب افزایش قیمت بیت کوین شد. ایلان ماسک در توییت خود نوشت: حالا می‌توانید ماشین‌های تسلا را با استفاده از بیت کوین خریداری کنید. در چند ماه آینده قابلیت خرید با بیت کوین برای خارج از آمریکا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.


 قیمت بیت کوین بالا رفت

اجازه خرید ماشین های تسلا با رمز ارز بیت کوین سبب افزایش قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی شد.

در روز جاری ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا که با توییت های خود جنجال در بازار ارزهای دیجیتالی ایجاد می کرد، با یک توئیت دیگر موجب افزایش قیمت بیت کوین شد.

ایلان ماسک در توییت خود نوشت: حالا می‌توانید ماشین‌های تسلا را با استفاده از بیت کوین خریداری کنید. در چند ماه آینده قابلیت خرید با بیت کوین برای خارج از آمریکا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

درحال حاضر بیت کوین با افزایش بیش از ۳ درصد به قیمت ۵۶ هزار و 517 دلار رسید

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      به نظرمن
      دولت باید هر چه سریعتر و ضربتی اقدام به کنترل بیت کویین و ارزهای دیجیتال کند و ارز دیجیتال ایرانی را هر چه زودتر اجرایی کند وگرنه در آینده ای نه چندان دور ممکنه همینطور که الان ارزهای دبار و یورو و .....بازار ایران و تورم را کنترل میکنند این ناملایمات دنباله روی ارزهای دیجیتال و خصوصا بیت کویین شود که در انصورت باید منتظر قیمتهای چند صد برابری اقلام و خودرو و مسکن و تورم چند صد در صدی باشیم که این یعنی نابودی .از طرفی نباید گزینه تحریم ارزهای دیجیتال برای ایران را در آینده از قلم انداخت که در اینصورت میلیاردها دلار سرمایه ایرانی نابود و غیر قابل دسترسی خواهد بود .پس لطفا یک کاری انجام دهید در خور توجه و البته در راه کمک به کشور و هموطنان .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه