ارسال به دیگران پرینت

ساعت کاری مجموعه سعدآباد در نوروز 1400

روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به تمامی هموطنان و مردم عزیز ایران اعلام می دارد ، این مجموعه از تاریخ اول تا دوازدهم فروردین ماه، همه روزه از ساعت 9 تا 19 دایر و فروش بلیت تا ساعت 17:30 می باشد.

ساعت کاری مجموعه سعدآباد در نوروز 1400

روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به تمامی هموطنان و مردم عزیز ایران اعلام می دارد ، این مجموعه از تاریخ اول تا دوازدهم فروردین ماه، همه روزه از ساعت 9 تا 19 دایر و فروش  بلیت تا ساعت 17:30  می باشد.

 

بنا بر این گزارش ،مجموعه سعدآباد در روز جمعه ۲۹ اسفند ماه سال جاری همچون روال گذشته از ساعت 9 تا15:30(فروش بلیت) داشته و در روز شنبه 30 اسفند ماه مصادف با تحویل سال جدید تعطیل خواهد بود.

 

شایان ذکر است ،مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با وسعت بیش از80 هکتار و با داشتن 15 موزه و کاخ موزه و با تنوعی کم نظیر، در تمام ایام سال (بجز ایام سوگواری ) پذیرای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می باشد.

 

لازم به یادآوری است ،این مجموعه  به منظور حفاظت از باغ تاریخی، فضای سبز گسترده و پیشگیری از بروز آسیب های جبران ناپذیر، روز  جمعه ۱۳ فروردین ماه سال 1400 مصادف با روز طبیعت تعطیل است.

 

علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این مجموعه در ایام یاد شده با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به درب ورودی زعفرانیه به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و یا درب ورودی دربند به نشانی میدان تجریش، میدان دربند مراجعه نمایند.

 

منبع : مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه