ارسال به دیگران پرینت

پیکر خلبان شهید بیک محمدی تشییع شد

پیکر پاک سرلشکر خلبان «بیرجند بیک محمدی» شهید تازه تفحص شده نیروی هوایی ارتش که در اواخر دفاع مقدس بر اثر اصابت پدافند دشمن به هواپیما خود به شهادت رسیده بود، صبح دوشنبه در ستاد فرماندهی نیروی هوایی تشییع شد.

پیکر خلبان شهید بیک محمدی تشییع شد

تهران - ایرنا - پیکر پاک سرلشکر خلبان «بیرجند بیک محمدی» شهید تازه تفحص شده نیروی هوایی ارتش که در اواخر دفاع مقدس بر اثر اصابت پدافند دشمن به هواپیما خود به شهادت رسیده بود، صبح دوشنبه در ستاد فرماندهی نیروی هوایی تشییع شد.  

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مراسم تشییع سرلشکر خلبان بیرجند بیک محمدی، صبح امروز با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار شیرازی و سایر فرماندهان و محمدباقر قالیباف در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش تشییع شد.

به گزارش ایرنا، خلبان بیک محمدی در سال ۱۳۲۶ در تهران به دنیا آمد و بعد از گذراندن دوران ابتدایی و متوسطه در سال ۱۳۴۹ به عنوان همافر به استخدام نیروی هوایی درآمد و دوره‌های تخصصی با هواپیما F۴ را در ایران و آمریکا گذراند. این شهید دفاع مقدس با اتمام دوران آموزشی، به عنوان خلبان F۵ در پایگاه هوایی شکاری و در گردان‌های مختلف انجام وظیفه کرد.

هواپیما شهید خلبان بیک محمدی چند ماه پیش از پایان جنگ در منطقه شلمچه، مورد اصابت پدافند دشمن قرار گرفت و او مفقود الاثر می‌شود تا اینکه پیکر پاک این شهید والامقام در عملیات تفحص پس از حدود ۳۱ سال پیدا می‌شود.

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه