ارسال به دیگران پرینت

«لایو روم» قابلیت جدید اینستاگرام

«لایو روم» قابلیت جدید اینستاگرام است که بزودی برای تمام کاربران فعال می‌شود.

«لایو روم» قابلیت جدید اینستاگرام

«لایو روم» قابلیت جدید اینستاگرام است که بزودی برای تمام کاربران فعال می‌شود.

اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت جدیدی است که تا در یک لایو بیشتر از دو نفر حضور داشته باشند. این پلتفرم از این امکان که شبیه به Squad Stram شبکه توییچ است، رونمایی کرد که به ۴ نفر اجازه می‌دهد با هم لایو داشته باشند. در این اعلامیه اینستاگرام اعلان کرده که امیدوار است موقعیت‌های جدیدی برای کاربران بوجود بیاید.

این قابلیت از امروز شروع بکار کرده است و در این هفته در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد.

پس از همه‌گیری کرونا و قرنطینه‌های سراسری، لایوهای اینستاگرامی مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. راهی بسیار مناسب برای ایجاد سرگرمی و مصاحبه‌های تصویری است که مخاطبان خاص خود را دارد. در سال گذشته، اینستاگرام، مشاهده لایو را از طریق وب‌سایت، برای مشاهده در نمایش‌گرهای بزرگ‌تر امکان پذیر کرده است.همچنین امکان ذخیره کردن این لایوها را در IGTV فراهم کرده است تا کاربران بیش‌تر از ۲۴ ساعت امکان دسترسی به آن‌ها را داشته باشند. زمان لایو نیز از یک ساعت به چهارساعت افزایش پیدا کرده است.

برای شروع لایو در اینستاگرام باید صفحه خود را به سمت چپ بکشید و گزینه لایو را انتخاب کنید. بعد از آن آیکون روم را انتخاب کنید و مهمان‌های خود را دعوت کنید. همچنین می‌توانید از تماشاگرانی که در خواست داده‌اند نیز به لایو دعوت کنید.

این پلتفرم اطمینان می‌دهد که کاربران مسدود شده (بلاک شده) توسط هر یک از میزبانان در یک لایو قادر به دیدن آن نخواهند بود و تمام ویژگی‌های موجود، مانند امکان گزارش دادن و مسدود کردن نظرات نیز در اختیار میزبان های لایو قرار خواهد گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه