ارسال به دیگران پرینت

باراک اوباما هم صاحب پادکست شد

باراک اوباما هم وارد دنیای پادکست‌ها شد. اسپاتیفای امروز اعلان کرد، که رییس‌جمهور سابق و بوریس اسپرینگستن (Bruce Springsteen)، ستاره سرشناس موسیقی، در حال ساخت پادکستی به نام مرتد - متولد شده در آمریکا به طور اختصاصی جهت پخش در این پلتفرم هستند.

باراک اوباما هم صاحب پادکست شد

باراک اوباما هم وارد دنیای پادکست‌ها شد. اسپاتیفای امروز اعلان کرد، که رییس‌جمهور سابق و بوریس اسپرینگستن (Bruce Springsteen)، ستاره سرشناس موسیقی، در حال ساخت پادکستی به نام مرتد - متولد شده در آمریکا به طور اختصاصی جهت پخش در این پلتفرم هستند. آنها در این پادکست به موضوعاتی چون نژادپرستی، پدربودن، ازدواج و کشور آمریکا خواهند پرداخت. طبق این گزارش منتشر شده دو قسمت این پادکست امروز منتشر می‌شود و برای کاربران رایگان و مشترکان به صورت رایگان قابل استفاده است. این اولین فصل از این پادکست است که دارای ۸ قسمت خواهد بود.

باراک و میشل اوباما بعد از ترک کاخ‌سفید به کارهای فرهنگی و رسانه‌ای زیادی دست زدند. بعد از انتشار کتاب پرفروش زندگی‌نامه میشل اوباما، آنها در سال ۲۰۱۹ با اسپاتیفای قراردادی امضا کردند که طبق آن به صورت انحصاری برای این پلتفرم تولید محتوا کنند. پادکست مرتد دومین همکاری بین ۴۴ رییس‌جمهور آمریکا و اسپاتیفای است. میشل اوباما تابستان گذشته پادکست خودش را در اسپاتیفای منتشر کرد و اخیرا در بقیه پلتفرم‌ها مانند اپل پادکست قابل دسترس شد. اسپاتیفای گفته بود که این بزرگترین نمایش صوتی در تاریخ بود، ولی برای آن هیچ اعداد و رقمی منتشر نکرده است. به این ترتیب احتمالا پادکست جدید اگر از پادکست قبلی بزرگ‌تر نباشد کوچکتر نیست و شانس زیادی به اسپاتیفای می‌دهد برای جذب مخاطبان جدید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه