ارسال به دیگران پرینت

آخر هفته تهران برفی است

مدیرکل هواشناسی استان تهران از احتمال وزش باد شدید برای امروز در استان تهران خبر داد و گفت: در بعضی از ساعات پنجشنبه، احتمالاً بارش پراکنده برف، برفاب و باران را خواهیم داشت.

آخر هفته تهران برفی است

مهر نوشت: مدیرکل هواشناسی استان تهران از احتمال وزش باد شدید برای امروز در استان تهران خبر داد و گفت: در بعضی از ساعات پنجشنبه، احتمالاً بارش پراکنده برف، برفاب و باران را خواهیم داشت.

مجتبی جلالی در خصوص وضعیت جوی امروز سه شنبه ۵ اسفند در استان تهران اظهار داشت: آسمان امروز استان آفتابی و برای بعد از ظهر وزش باد شدید پیش بینی شده است و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

جلالی با بیان اینکه در استان تهران طی روز پنجشنبه احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد گفت: ترکش‌های سیستم بارش زای جنوبی روز پنجشنبه با سرمای عرض‌های بالا ترکیب می‌شود که در این شرایط در استان تهران، در بعضی از ساعات پنجشنبه، احتمالاً بارش پراکنده برف، برفاب و باران را خواهیم داشت.

وی عنوان داشت: به سبب اختلاف زیاد بین الگوها، امشب سه شنبه و فردا چهارشنبه در خصوص نحوه عملکرد موج مذکور، مجدداً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه