ارسال به دیگران پرینت

بازداشت ۱۰ مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند

تعداد بسیار زیادی کارت ویزیت در محل فعالیت این متهم کشف شد که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی، ثروت‌اندوزی و کسب ثروت معرفی می‌کرد.

بازداشت ۱۰ مرد ماساژور که زنان مشتریان شان بودند

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از دستگیری ۱۰ ماساژور متخلف، امسال در استان همدان خبر داد.

به گزارش رکنا، محمد کریمی، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ ماساژور متخلف، در استان همدان دستگیر شده اند گفت: چند روز پیش یک فرد شیاد هم که با تبلیغات از طریق فضای مجازی و پخش تراکت خود را ماساژور و انرژی درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه‌های انگیزشی معرفی کرده بود، بازداشت شد.

کریمی یادآور شد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده این فرد هیچ گونه مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح نداشت که اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان می‌کرد.

او افزود: متهم در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان می‌کرد که با پیگیری‌های به موقع دستگیر شد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: متهم ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم می‌کرد.

کریمی بیان کرد: تعداد بسیار زیادی کارت ویزیت در محل فعالیت این فرد بود که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی، ثروت‌اندوزی و کسب ثروت معرفی می‌کرد.

او در ادامه گفت: با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری ۱۱۵ دستگیری فرد متخلف انجام شد.

 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۵۰ نفر تو بورس راهم بگیرید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه