ارسال به دیگران پرینت

سازمان جهانی بهداشت واکسن کرونای آسترازنکارا تأییدکرد

سازمان جهانی بهداشت (WHO) امروز واکسن کرونای آسترازنکا-آکسفورد را در فهرست واکسن‌های مورد تأیید برای استفاده اضطراری قرار داد. تدرس آدانوم گبرایسوس، مدیر کل این سازمان در یک جلسه خبری گفت: «ما اکنون همه قطعات موجود برای توزیع سریع واکسن‌ها را در دسترس داریم، اما هنوز هم باید تولید را افزایش دهیم».

سازمان جهانی بهداشت واکسن کرونای آسترازنکارا تأییدکرد

سازمان جهانی بهداشت امروز واکسن کرونای آسترازنکا-آکسفورد را در فهرست واکسن‌های مورد تأیید برای استفاده اضطراری قرار داد. در بیانیه WHO گفته شده است که واکسن استرازنکای تولید کره‌جنوبی و موسسه سرم هند هم تائید شده‌اند.

به گزارش رویترز، سازمان جهانی بهداشت (WHO) امروز واکسن کرونای آسترازنکا-آکسفورد را در فهرست واکسن‌های مورد تأیید برای استفاده اضطراری قرار داد.

تدرس آدانوم گبرایسوس، مدیر کل این سازمان در یک جلسه خبری گفت: «ما اکنون همه قطعات موجود برای توزیع سریع واکسن‌ها را در دسترس داریم، اما هنوز هم باید تولید را افزایش دهیم».

در بیانیه WHO گفته شده است که واکسن استرازنکا-آکسفورد تولید کره‌جنوبی (AstraZeneca-SKBio) و موسسه سرم هند هم تائید شده‌اند.

بررسی سازمان جهانی بهداشت نشان داد، واکسن آسترازنکا از معیارهای «لازم» برای ایمنی برخوردار است و مزایای اثربخشی آن بیشتر از خطرات آن است.

واکسن آسترازنکا-آکسفورد از این جهت مورد استقبال قرار گرفته که توزیع آن ارزان‌تر و آسان‌تر از سایر واکسن‌هاست.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه