ارسال به دیگران پرینت

استانداری خراسان رضوی:

ورود غیرقانونی افراد به ایران در پی انفجار گمرک اسلام قلعه صحت ندارد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی درباره شرایط در مرزهای ایران و اخباری مبنی بر ورود غیرقانونی به کشور گفت: به هیچ عنوان مطالب مطرح شده در خصوص ورود غیرقانونی افراد به ایران صحت ندارد و در مرز ایران همه چیز سرجای خودش قرار دارد و امنیت کامل برقرار است و مشکلی نداریم. به طور کلی در سمت ایران اتفاقی نیفتاده است و در خاک افغانستان آتش سوزی رخ داده و از دستگاه‌هایی هم که در آتش سوخته‌اند، هیچ دستگاهی ایرانی نبوده است.


 ورود غیرقانونی افراد به ایران در پی انفجار گمرک اسلام قلعه صحت ندارد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی درباره شرایط در مرزهای ایران و اخباری مبنی بر ورود غیرقانونی به کشور گفت: به هیچ عنوان مطالب مطرح شده در خصوص ورود غیرقانونی افراد به ایران صحت ندارد و در مرز ایران همه چیز سرجای خودش قرار دارد و امنیت کامل برقرار است و مشکلی نداریم.

محسن نجات  عنوان کرد: به طور کلی در سمت ایران اتفاقی نیفتاده است و در خاک افغانستان آتش سوزی رخ داده و از دستگاه‌هایی هم که در آتش سوخته‌اند، هیچ دستگاهی ایرانی نبوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه در مرز ایران و افغانستان گفت: مصدوم ایرانی یا خسارتی به تجهیزات ایران وارد نشده است.

وی درباره این که گفته شده ۵۰۰ تانکر در آتش سوخته‌اند، اظهار کرد: این تعداد دستگاه صحت ندارد اما عدد واقعی هم از میزان خسارات نداریم و باید منتظر پایان آتش سوزی و جمع بندی بمانیم.

نجات ضمن بیان این مطلب که ۲۱ دستگاه آمبولانس توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس و همچنین ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین با تجهیزات کامل آتش نشانی در مرز مستقر شده اند، بیان کرد: تمامی نیروهای بحران محور نظیر ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران حضور فعالانه دارند اما تا کنون دستگاه و خودرویی به مرز افغانستان وارد نشده است.

وی تاکید کرد: از دقایق اولیه آتش سوزی شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری خراسان رضوی تشکیل شد و هم اکنون نیز اعضای مدیریت بحران استان با حضور استاندار خراسان رضوی در مرز و منطقه حضور دارند تا در صورت نیاز به تصمیم فوری، اقدامات سریعا انجام شود.

نجات تصریح کرد: شورای مدیریت بحران استان در حالت آماده باش است و شهرستان‌های تربت جام، فریمان و خواف نیز به صورت فعالانه‌ در آماده باش قرار دارند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه