ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد

روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر لزم اجرای جدی محدودیت‌های کرونا در شهرهای نارنجی، از تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیت‌های جدید در روز شنبه خبر داد.

روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست

رضا نجاتی  با اشاره به قرار گرفتن چهار شهر استان در وضعیت نارنجی اظهار کرد: با توجه به این وضعیت، تنها مشاغل گروه‌های یک و ۲ می‌توانند در این شهرها فعالیت کنند و فعالیت مشاغل ۳ و ۴ در شهرهای نارنجی ممنوع است.

وی افزود: تمامی شرایط و محدودیت‌های گروه نارنجی به فرمانداران ابلاغ شده است و باید بر اجرای جدی این محدودیت‌ها نظارت داشته و در این خصوص پاسخگو باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: حضور کارکنان ادارات در این شهرها نیز به صورت یک‌سوم در محیط کار و دوسوم دورکاری خواهد بود.

نجاتی گفت: تردد نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است اما در خصوص جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به شهرهای نارنجی و خروج خودروهای بومی از شهرهای نارنجی، روز شنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: روند شیوع کرونا در خوزستان خوب نیست و وضعیت شهرها به سرعت در حال تغییر است و شرایط روز به روز در حال بدتر شدن است.

نجاتی بیان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که با رفع محدودیت‌ها و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تدریج وضعیت شهرها تغییر پیدا کند که اکنون نیز به صورت مستمر، رنگ‌بندی شهرها در حال تغییر است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه