ارسال به دیگران پرینت

توضیحات رییس پلیس راهور :

جزییات مراسم ۲۲ بهمن | توقف و پارک از ساعت ۱۲ شب قبل در مسیر‌های اعلام شده ممنوع است

سردار حسین حمیدی در نشست خبری که امروز در قرارگاه پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد با اشاره به مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: شرایط نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت است، همکاران ما در حوزه‌های امدادی از شب قبل ۲۲ بهمن آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی دارند، زیرا ترافیک نسبت به قبل کرونا هم بیشتر شده است.

 جزییات مراسم ۲۲ بهمن |  توقف و پارک از ساعت ۱۲ شب قبل در مسیر‌های اعلام شده ممنوع است

باشگاه خبرنگاران: سردار حسین حمیدی در نشست خبری که امروز در قرارگاه پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد با اشاره به مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: شرایط نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت است، همکاران ما در حوزه‌های امدادی از شب قبل ۲۲ بهمن آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی دارند، زیرا ترافیک نسبت به قبل کرونا هم بیشتر شده است.

وی ادامه داد: مسیر‌ها همچون مسیر‌های سال گذشته است و فراخوانی هم برای پیاده روی داده نشده است.

رییس پلیس راهور تهران گفت: حدفاصل میدان امام حسین تا میدان آزادی برای موتورسیکلت در نظر گرفته شده و تمام مسیر‌های منتهی به آزادی اعمال محدودیت خواهد شد.

سردار حمیدی گفت: برای خودرو‌ها از محدوده میدان صادقیه به سمت آزادی، جنوب به شمال میدان فتح بزرگراه سعیدی به میدان آزادی در نظر گرفته شده است، همچنین فضایی برای عبور معابر دیده نشده است.

وی یادآور شد: توقف و پارک از ساعت دوازده شب در مسیر‌های اعلام شده ممنوع است.

وی افزود: البته جزییات مسیر‌های تردد به این صورت است که مسیر‌های ۱۲ گانه در نظر گرفته شده که ۶ مسیر همان مسیر‌های سال‌های گذشته است، مسیر‌های یک، چهار، پنج، شش، هفت و هشت، مسیر ویژه تردد موتورسواران و مسیر‌های دو، سه، نه، ده، یازده و دوازده مسیر ویژه تردد خودروسواران در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ شب قبل از مراسم توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام خواهد شد و خودرو‌هایی که در این مسیر پارک شده باشند توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند که رانندگان آن‌ها می‌توانند برای اطلاع از وضعیت خودروی خود با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

سردار حمیدی یادآور شد: همچنین اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۷ صبح روز ۲۲ بهمن ماه شروع و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت در این ساعات تردد اتوبوس‌ها از پایانه غرب ممنوع خواهد بود، حرکت مسافرین و خودرو‌های مبدا فرودگاه از مسیر جایگزین صورت خواهد گرفت و در آنروز طرح ترافیک نخواهیم داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه