ارسال به دیگران پرینت

سازمان صمت | ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل در تهران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از افتتاح ۳۳۹ طرح صنعتی با اشتغال ۱۰ هزار و ۵۸۹ نفری در تهران در دهه فجر خبر داد و گفت: تهران ۳۰۰ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد دارد که تا پایان امسال یا اوایل سال آتی به بهره برداری می‌رسند.

سازمان صمت | ایجاد بیش از ۱۰ هزار شغل در تهران

یداله صادقی اظهار کرد: این طرح ها با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومانی در ۱۵ شهرستان پاکدشت، رباط کریم،شهریار، قرچک، پیشوا، ورامین، ری، اسلامشهر، دماوند، فیروزکوه، پردیس، بهارستان، ملارد ، قدس و شهر تهران به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این طرح ها در مجموع برای ۱۰ هزار و ۵۸۹ نفر در استان اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه ۵۰۰ طرح صنعتی تهران منتظر رفع محدودیت زیست محیطی، تصریح کرد: این ۵۰۰ طرح تولیدی و صنعتی منتظر دریافت پروانه فعالیت هستند، اما به علت محدودیت زیست محیطی مبنی بر ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری نمی‌توانند این مجوز را دریافت کنند. بنابراین ما خواستار اصلاح این قانون هستیم تا این طرح ها سال آینده بتوانند وارد مدار بهره برداری و تولید شوند.

همچنین به گفته این مقام مسئول، تهران ۳۰۰ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد دارد که تا پایان امسال یا اوایل سال آتی به بهره برداری می‌رسند.

صادقی در پایان به صدور ۷۰۰۰ پروانه طی سال جاری در حوزه خدمات فنی اشاره کرد و میزان اشتغالزایی این بخش را بیش از ۲۱ هزار نفر اعلام کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه