ارسال به دیگران پرینت

دستگیری یک تیم تروریستی در مناطق نزدیک به ایران+ تصاویر

در مدت اخیر برافراشته‌شدن پرچم گروه تروریستی داعش در مناطقی از استان‌های سلیمانیه و حلبچه در اقلیم کردستان عراق خبرساز شد.

دستگیری یک تیم تروریستی در مناطق نزدیک به ایران+ تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، برافرشته شدن پرچم داعش در یکی از روستاهای شهرستان سیدصادق استان سلیمانیه به‌نام برده‌رش، نیروهای امنیتی این منطقه را به تکاپو واداشت. مدتی از این حادثه نگذشته بود که پرچم دیگری از همین گروه تروریستی در حدفاصل شهرستان‌های شهرزور ـ دربندیخان خبرساز شد. پرچم سوم در نزدیکی روستای کانی‌سپیکه پرخ از توابع شهرستان پینجوین برافراشته شد و بر اثر بمب‌گذاری انجام‌شده، دو عضو نیروهای امنیتی شهر زور زخمی شدند.

تحرکات آشکار مورد اشاره در نهایت منجر به آن شد که نیروهای امنیتی سلیمانیه با همکاری نیروهای مستقر در مناطق شهر زور، سیدصادق، حلبچه و پینجوین تلاش مضاعفی را با هدف خنثی کردن دیگر اقدامات احتمالی این گروه آغاز کردند.

بر اساس اعلام فرماندهی نیروهای امنیتی سلیمانیه موسوم به آسایش، یک هسته مخفی از تروریست‌های داعش در مناطق مورد اشاره، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

بیانیه صادره از سوی فرماندهی نیروهای امنیتی سلیمانیه تأکید کرده است که اعضای این هسته مخفی داعش دستگیر شده‌اند و جدای از افراد محلی که شماری از آنها سابقه عضویت در گروه تروریستی القاعده و شاخه کردستان عراق آن را دارند، دو عضو عرب این هسته نیز در حلبچه دستگیر شده‌اند، میان دستگیرشدگان، چند زن نیز وجود دارند.

فرماندهی نیروهای امنیتی سلیمانیه در بیانیه خود تأکید کرده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و در آینده اطلاعات بیشتری از این گروه، اهداف و برنامه‌های آنان منتشر می‌شود اما به ذکر این نکته بسنده کرده است که این گروه سلسله انفجارهایی را در دستور کار داشته‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه