ارسال به دیگران پرینت

چه اقامتگاه هایی در لیست هتل های تهران با قیمت مناسب قرار دارند؟

تهران به همان میزان که شهر گرانی است، پر رفت و آمد هم هست.

چه اقامتگاه هایی در لیست هتل های تهران با قیمت مناسب قرار دارند؟

تهران به همان میزان که شهر گرانی است، پر رفت و آمد هم هست. به هر حال نمی توان انتظار داشت با وجود این همه مراکز اداری، تجاری، تفریحی و تحصیلی مهمی که در پایتخت وجود دارد؛ آمد و شد به آن کم باشد. از طرف دیگر تعداد اقامتگاه ها و هتل های شهر هم باید به همان میزان متعدد و متنوع باشد. اما از هتل های لوکس و پر ستاره ای مثل هتل استقلال که بگذریم، خیلی ها هم دنبال اقامتگاه های قیمت مناسب هستند. شاید این موضوع برای شما هم مهم باشد. پس بهتر است قبل از رزرو هتل در تهران، نگاهی به این مطلب جااینجاس بیندازید.

قبل از رزرو هتل تهران این نکته را بدانید

اگر همراه ما بوده باشید، حتما مطالبی را که در مورد هتل های قیمت مناسب اصفهان، شیراز، یزد و تبریز منتشر کرده ایم؛ خوانده اید. نکته ای که باید به آن توجه کنید، سطح قیمت هتل در این شهرهاست. مثلا شما در شهری مانند یزد می توانید با شبی کمتر از 200 هزار تومان در یک هتل چهارستاره اقامت داشته باشید که همه جور امکاناتی هم دارد. حتی این سطح قیمت در شهرهایی مثل اصفهان، شیراز و کیش هم با یکدیگر متفاوت است.

به عبارت دیگر وقتی برای سفر به پایتخت برنامه ریزی می کنید و اولویت مهمی مانند قیمت هتل تهران دارید، باید بدانید که:

 هزینه اقامت در هتل های قیمت مناسب تهران نسبت به کلان شهرهای دیگری که از آنها نام بردیم، بالاتر است.

بنابراین اگر مثلا در دیگر شهرها می توانید انتظار داشته باشید که نام هتل های چهارستاره را هم در لیست اقامتگاه های خوش قیمت ببینید، در پایتخت داستان کمی متفاوت است. با این حال ما در مطلب (چه اقامتگاه هایی در لیست هتل های قیمت مناسب تهران قرار دارند) از هتل هایی نام می بریم که حتما امکانات زیر را داشته باشند:

  • صبحانه
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • پارکینگ
  • رستوران
  • آسانسور
  • پنجره در اتاق ها
  • موقعیت مکانی مناسب

هتل سه ستاره درسا در خیابان انقلاب

لیست هتل های اقتصادی تهران بزرگ را با هتل درسا شروع می کنیم. این هتل اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهارتخته دارد. علاوه بر امکاناتی که به عنوان معیار ما در نظر گرفته شده اند؛ این هتل خدماتی چون ویلچر و رمپ، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی هم در اختیار مهمان ها قرار می دهد. البته درسا امکانات لوکسی مانند سالن بدنسازی و کافی شاپ هم دارد. قیمت اتاق ها نیز از حدود 220 هزار تومان شروع و به حدود 450 هزار تومان ختم می شود.

هتل سه ستاره مشهد در خیابان مفتح

چرا نام هتل مشهد را هم در این فهرست قرار داده ایم؟

  • هتل به تازگی نوسازی شده،
  • اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین و سوئیت های سه تخته دارد،
  • در هتل علاوه بر امکانات ذکر شده؛ آشپزخانه، تراس، تاکسی سرویس، اینترنت و صرافی هم وجود دارد،
  • حداقل هزینه اقامت تقریبا 240 هزار تومان و حداکثر 430 هزار تومان است.

هتل سه ستاره پامچال در میدان هفت تیر

هتل پامچال علاوه بر موقعیت مکانی مناسب و داشتن امکانات، امتیازهای دیگری هم دارد. اتاق های یک تخته، دوتخته دبل و توئین و نیز سوئیت های سه تخته دارد که به سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، میز و صندلی، مینی بار و حتی صندوق امانات مجز هستند. علاوه بر اینها، دسترسی به کافی شاپ، صرافی و تاکسی سرویس هم در هتل مهیا شده است. در مورد هزینه اقامت هم باید گفت که قیمت اتاق ها از شبی تقریبا 270 هزار تومان آغاز می شود و حداکثر قیمت، حدود 520 هزار تومان است.

هتل سه ستاره شهر در تهرانپارس

هتل شهر می تواند یک گزینه مطلوب برای آنهایی باشد که به دنبال رزرو هتل تهران آن هم در شرق پایتخت هستند. به ویژه اینکه تنوع واحدهای اقامتی هم در آن کم نیست: اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته معمولی، درجه یک و لوکس در کنار سوئیت های دبل و رویال و آپارتمان چهارنفره لوکس. به این تنوع امکانات اتاق ها را هم اضافه کنید که شامل میز کار، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و آشپزخانه با امکان پخت و پز در سوئیت ها می شود. البته اگر به خدمات لوکس هتل ها هم علاقه ویژه ای دارید؛ استخر، سونا و جکوزی را هم در لیست خود بگنجانید. نکته آخر اینکه قیمت یک شب ماندن در شهر از حدود 338 هزار تومان آغاز و به حدود 1 میلیون تومان ختم می شود.

هتل سه ستاره ایرانشهر در خیابان ایرانشهر

قبل از اینکه به معرفی هتل ایرانشهر بپردازیم، باید بگوییم که متوسط هزینه اقامت در این هتل نسبت به اقامتگاه های دیگر کمی بالاتر است. مثلا برای یک شب ماندن در اتاق های یک تخته این هتل باید تقریبا 370 هزار تومان پرداخت کنید. دیگر واحدها شامل اتاق ها و سوئیت های دوتخته و آپارتمان یکخوابه می شوند که حداکثر هزینه آنها در حدود 615 هزار تومان است. البته ایرانشهر هم مثل اقامتگاه های بالا امکانات مورد نیاز شما را به اضافه تاکسی سرویس، کافی شاپ، اینترنت و سیستم گرمایش و سرمایش مهیا کرده است.

هتل سه ستاره بلوط در ولنجک

همانطور که گفتیم قیمت هتل تهران کمی با شهرهای دیگر متفاوت است. برای نمونه حداقل هزینه اقامت در هتل بلوط که ما آن را در لیست اقامتگاه های با قیمت مقرون به صرفه پایتخت جای داده ایم، حدود 390 هزار تومان است. البته داستان بلوط اندکی فرق می کند. هتل علاوه بر امکانات معیار در اتاق های دوتخته و سه تخته خود، خدمات زیر را هم دارد:

  • سه رستوران متنوع ایتالیایی و ایرانی به اضافه کافی شاپ،
  • خودپرداز و صرافی،
  • سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی

 

Untitled

رزرو هتل های تهران در جااینجاس بدون جریمه کنسلی

ما چند هتل با نرخ مطلوب را به شما معرفی کردیم. ممکن است دوست داشته باشید خودتان گشتی در تمام اقامتگاه های شهر بزنید و هتل با هزینه مورد نظرتان را پیدا کنید. البته گشت مجازی! اگر تصمیم به رزرو هتل(https://jainjas.com/tehran) از جااینجاس گرفته اید، این امکان برایتان مهیا است تا بتوانید در صفحه ویژه اقامتگاه های پایتخت آنها را با اولویت قیمت یا حتی ستاره فیلتر کرده و سپس بررسی کنید. چک کردن امکانات و مقایسه هتل ها با هم در نهایت می تواند تضمینی برای یک اقامت مطلوب باشد.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه