ارسال به دیگران پرینت

رییس سازمان غذا و دارو:

واکسن روسی کرونا فردا به ایران می رسد

«محمدرضا شانه ساز»، رئیس سازمان غذا و دارو، در برنامه تلویزیونی گفت: این واکسن در کشورهای معتبر و مهمی که خودشان در زمینه بیوتکنولوژی سازنده هستند اجازه مصرف دریافت کرده بود. ما هم با بررسی مدارم و مستنداتی که بود گواهی مربوطه را صادر کردیم و فردا اولین محموله وارد کشور می شود.

واکسن روسی کرونا فردا به ایران می رسد

«محمدرضا شانه ساز»، رئیس سازمان غذا و دارو، در برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به مسائل اخیری که صحبت شده است من لازم است اطمینان دهم که سازمان غذا و و داروی ایران 10 سال است که به عنوان یک سازمان واجد سیستم نظارتی قوی در زمینه واکسن، توسط سازمان جهانی بهداشت شناخته شده است. این به لحاظ توانمندی ما در اداره کل دارو، آزمایشگاه مرجع غذا و دارو و تجهیزات پزشکی، بعد از رفت و آمدهای زیادی این گواهی به ما داده شده است. ما به آن چیزی که کارشناسمان می گویند اعتماد و اعتقاد داریم و آن چیزی که در نشریه لنست چاپ شده بود ما قبلا آن اطلاعات را داشتیم. به هر حال بررسی های لازم انجام شده بود و به واسطه همین اطلاعات اطمینان بخش بود که ما برای آن گواهی مصرف اورژانسی را صادر کردیم.

وی گفت: این واکسن در کشورهای معتبر و مهمی که خودشان در زمینه بیوتکنولوژی سازنده هستند اجازه مصرف دریافت کرده بود. ما هم با بررسی مدارم و مستنداتی که بود گواهی مربوطه را صادر کردیم و فردا اولین محموله وارد کشور می شود.

 

وی در ادامه گفت: فردا اولین محموله از این واکسن وارد کشور می شود و با اولویتی که همکارانمان در معاونت بهداشتی اعلام کردند تزریق می شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه