ارسال به دیگران پرینت

استاندار هرمزگان:

محدودیت تا اردیبهشت 1400درهرمزگان ادامه دارد

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مردم از مسافرت به استان هرمزگان خودداری کنند، گفت: اعمال محدودیت سفر به استان هرمزگان تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد. وی ادامه داد: در شرایط فعلی با توجه به توصیه‌هایی که صورت گرفته از مردم تقاضا داریم از مسافرت به استان هرمزگان و مناطق آزاد این استان خودداری کنند؛ چراکه خدمات و سرویس‌دهی لازم به ویژه در سواحل و پارک‌ها به مسافران داده نمی‌شود یا بسیار کاهش پیدا کرده است.


محدودیت تا اردیبهشت 1400درهرمزگان ادامه دارد

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مردم از مسافرت به استان هرمزگان خودداری کنند، گفت: اعمال محدودیت سفر به استان هرمزگان تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان در شبکه خبر با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود مسافران به این استان، اظهار داشت: استان هرمزگان با توجه به اینکه در نیمه دوم سال آب و هوای مناسب و مطبوعی دارد، هر سال شاهد حضور میلیون‌ها مسافر است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی با توجه به توصیه‌هایی که صورت گرفته از مردم تقاضا داریم از مسافرت به استان هرمزگان و مناطق آزاد این استان خودداری کنند؛ چراکه خدمات و سرویس‌دهی لازم به ویژه در سواحل و پارک‌ها به مسافران داده نمی‌شود یا بسیار کاهش پیدا کرده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امکان این که مطلقا رفت و آمدی در این استان صورت نگیرد، به دلیل انجام داد و ستدها و حضور نیروهای مختلف نظامی در آنجا وجود ندارد، گفت: ما می‌خواهیم رفت و آمدها به این استان را به حداقل برسانیم و از مردم می‌خواهیم از حضور در این استان خودداری کرده و سفر به این استان را به زمان‌های دیگری موکول کنند.

همتی یادآور شد: اکنون میزان خدمات در مناطق مختلف استان را کاهش داده‌ایم، ضمن این که در ورودی‌های زمینی، ایستگاه قطار و فرودگاه این استان نیز مسافران کنترل می‌شوند تا اگر مورد مثبتی از ابتلا به کرونا وجود داشته باشد به استان وارد نشود.

وی تصریح کرد: در بندر شهید حقانی که شناورها از آنجا به سمت قشم حرکت می‌کنند، پیش بینی‌هایی صورت گرفته تا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افراد با هزینه شخصی تست کرونا بگیرد و اگر فردی کرونا مثبت باشد باید با هزینه خود در آنجا قرنطینه اجباری شود.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های ورود مسافر به استان هرمزگان تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی در مناطق پرجمعیت که شناورها در آن مناطق رفت و آمد می‌کنند قرار داده شده تا نظارت لازم را بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند.

همتی افزود: با آن دسته از گردشگرانی که در اماکنی مانند هتل‌ها در قالب تورهای گردشگری به این استان می‌آیند، همکاری‌هایی می‌شود اما ما به صورت گسترده امکانات و خدمات ارائه نمی‌دهیم؛ ضمن اینکه در پارک‌ها و سواحل استان که در گذشته مسافران اسکان داده می‌شدند، خدماتی ارائه نمی‌دهیم و خدمات بندری ما نیز محدود است.

وی افزود: توصیه می‌کنیم مردم از سفر به استان هرمزگان خودداری کنند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه