ارسال به دیگران پرینت

بادامچیان: ورود رئیسی به انتخابات به تصمیم خودش بستگی دارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در مورد آقای رئیسی هیچ مانعی برای ثبت‌نام وجود ندارد و اگر ایشان وارد صحنه شوند هم به نظرم حامیان خود را دارند اما باید ببینیم خود ایشان چه تصمیمی می‌گیرند.

بادامچیان: ورود رئیسی به انتخابات به تصمیم خودش بستگی دارد

ایسنا: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در مورد آقای رئیسی هیچ مانعی برای ثبت‌نام وجود ندارد و اگر ایشان وارد صحنه شوند هم به نظرم حامیان خود را دارند اما باید ببینیم خود ایشان چه تصمیمی می‌گیرند.

اسدالله بادامچیان در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها با بیان اینکه مردم در سال ۸۴ نه به شخص احمدی‌نژاد که به شعارهایش رای داده بودند، گفت: احمدی‌نژاد در زمان شهرداری یک روحیه رجایی‌گونه نشان داده بود که حالا برخی می‌گویند آن رفتارها پوپولیستی بود که به این حرف‌ها کاری ندارم، ولی مردم از آن رفتار خوششان آمد و به او رأی دادند که در دوره اول هم خوب عمل کرد چون جمعی و با مشورت عمل می‌کرد اما در دور دوم فکر کرد که جهان دارد به سوی احمدی‌نژادشدن پیش می‌رود و معجزه هزاره سوم و این حرف‌ها مطرح شد و بعد هم به اختلاف نظر با رهبری نظام رسید.

وی افزود: مسکن مهری که او ساخته بود نه مسکن که مسکّن بود و آنچه که در حاشیه‌های شهرها ساخته شد یک فاجعه اقتصادی است همچنان که آنچه این آقایان فعلی به عنوان مسکن ملی دارند ادامه می‌دهند به نظرم همان فاجعه اقتصادی را به همراه دارد.

بادامچیان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، تأکید کرد: امیدواریم مردم انتخابی کنند که ما دچار این مشکلات نشویم و بتوانیم تمدن اسلامی را پیش ببریم.

دبیرکل موتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای وحدت اصولگرایان از ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات حمایت می‌کند یا دعوتی در این زمینه صورت گرفته یا نه، گفت: سیاست شورای وحدت و حزب موتلفه اسلامی این است که ما مانع اینکه کسی در صحنه برای کاندیداتوری آماده شود، نشویم. این حق قانونی آنان است و نمی‌توان جلوی آن را گرفت. این مسئله تا زمان بررسی صلاحیت‌ها ادامه می‌یابد و در همین زمینه نیز من نامه‌ای به آقایان شورای نگهبان نوشتم که مشخص کنید معنای رجل سیاسی چیست تا تکلیف همه مشخص شود.

بادامچیان افزود: هرکسی وارد به صحنه شود نه تنها برخوردی با او نداریم که او را با منشور گام دوم می‌سنجیم و اگر به نظرمان مناسب با آن و سایر موارد بود حتماً از وی حمایت می‌کنیم.

وی یادآور شد: در مورد آقای رئیسی هم که یک روحانی برجسته است هیچ مانعی برای ثبت‌نام وجود ندارد و اگر ایشان وارد صحنه شوند هم به نظرم حامیان خود را دارند اما باید ببینیم خود ایشان چه تصمیمی می‌گیرند.

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه