ارسال به دیگران پرینت

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و اسنوا

اگر یکی از برندهای یخچال ال جی و یا اسنوا را در منزل و یا محل کار خود دارید، لازم است که از خدمات نمایندگی تعمیرات این دو برند نیز مطلع باشید.

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و اسنوا

اگر یکی از برندهای یخچال ال جی و یا اسنوا را در منزل و یا محل کار خود دارید، لازم است که از خدمات نمایندگی تعمیرات این دو برند نیز مطلع باشید. معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و اسنوا موضوعی است که در این مقاله آموزشی به آن خواهیم پرداخت. بررسی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی  در محل نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا، از جمله سرفصل های این مطلب می باشد. برای شناخت و آگاهی نسبت به این خدمات، این مقاله آموزشی را تا پایان مطالعه کنید.

حضور در محل و منزل را از نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی بخواهید

یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی، حضور در منزل و محلی است که از سوی مشتری تعیین می شود. یکی از بهترین خدماتی که بار و سنگینی کار حمل و نقل و جابجایی یخچال ال جی را از روی دوش مشتری برمی دارد و به جای آن، تعمیرکار به صورت مجهز در محل حضور می یابد. در این حالت بدون هیچ کم و کاستی، کار تعمیرات را انجام می شود، به گونه ای که شما را متعجب می کند. شاید هنوز هم در گذشته سیر می کنید و در این فکرید که برای رفع مشکل، حتماً باید آن را به یک تعمیرگاه ببرید؛ اما این نمایندگی راه دوم و آسان تر را پیش پای شما گذاشته است.

سرعت و دقت، چاشنیِ کار نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی می باشد

برای رزرو و اعلام خرابی، نیاز به اتلاف وقت و انرژی نیست، استفاده از راه های ارتباطی جدید کار شما را راه می اندازد. به عنوان مثال ارسال پیامک، پست الکترونیک و یا ارسال پیام از طریق واتساپ و دیگر ابزارها، می توانند راهگشا باشند. البته هنوز هم می توانید مانند گذشته با تماس تلفنی، درخواست خود را اعلام و ثبت نمایید. نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی پس از دریافت درخواست شما، در اسرع وقت در محل مورد نظر حضور پیدا می کند و با توجه به تخصص و تجربه بالایی که در این زمینه دارد، با دقت و سرعت بالا نسبت به شناسایی ایرادات و عیب یابی دستگاه اقدام می کند.

sss

ارائه مشاوره رایگان توسط نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا

اگر یخچال اسنوا شما بنا به هر دلیلی دچار مشکل شد و نمی دانستید در همان لحظه چه اقدامی انجام دهید، به عنوان مثال یخچال از سرمای لازم برخوردار نبود و یا اینکه دستگاه با نشتی آب همراه بود، می توانید با یک تماس تلفنی، از مشاوره رایگان نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در تهران برخوردار شوید. در صورت تماس، متوجه خواهید شد که کارشناسان این مجموعه با تسلط کافی نسبت به موضوع، شما را راهنمایی می کنند و در صورت بررسی حضوری نیز نماینده ای کارآمد به محل اعزام می کنند.

مرحله اول، تعمیر قطعات و مرحله دوم، جایگزینی با قطعات اورجینال

پس از اعزام نماینده و بررسی موضوع، در صورت خرابی قطعه و یا قطعاتی از یخچال اسنوا، جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که تعمیرکار این نمایندگی در ابتدا تمام تلاش خود را در راستای تعمیرقطعه مورد نظر به کار می برد تا از ایجاد هزینه اضافی برای مشتری جلوگیری کند؛ اما گاهی استفاده از قطعه فعلی امکان پذیر نیست، چرا که به طور کامل خراب شده است. از جمله خدمات  نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال می باشد. فراموش نکنید قطعاتی که هیچ تفاوتی با قطعات اصلی ندارند نیز در بازار وجود دارد که منجر به سردرگمی و در نهایت اشتباه خریداران می شوند. اگر خودتان تصمیم به خرید قطعه دارید، حتماً از راهنمایی و مشاوره این نمایندگی استفاده کنید.

ضمانت خدمات تعمیر را از هر دو نمایندگی دریافت کنید

از دیگر خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و اسنوا، ضمانت خدمات تعمیرات می باشد. این ضمانت نامه زمانی تعیین کننده است که پس از یک دوره تعمیر، یخچال شما مجدداً دچار مشکل می شود. در این حالت، تعمیرکاران این دو نمایندگی با ارائه کلیه خدمات گذشته، ایراد دستگاه را برطرف می کنند، بدون آنکه نیاز به پرداخت هزینه ای داشته باشید. البته در زمان دریافت کارت ضمانت تعمیر، به تاریخ و مهر نمایندگی توجه کنید. این ضمانت نامه به مدت یک سال از زمان انجام تعمیر، اعتبار دارد و پس از گذشت این تاریخ، دیگر نمی توانید از خدمات استفاده نمایید.

نکات کلیدی در استفاده و نگهداری از یخچال

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و اسنوا، توصیه می کند برای افزایش طول عمر دستگاه و کاهش تعمیرات، موارد زیر را رعایت کنید.

  1. برای آشنایی بیشتر با عملکرد دستگاه، دفترچه راهنمای یخچال را با دقت مطالعه نمایید.
  2. یخچال را در نزدیکی گرما و حرارت قرار ندهید و از قرار دادن دستگاه در کنار اجاق گاز و تابش مستقیم نور خورشید بپرهیزید.
  3. یخچال را بر روی سطح صافی قرار دهید تا به صورت کامل تراز باشد.
  4. پس از جابجایی یخچال، اجازه استراحت به آن بدهید تا گاز یخچال به حالت سکون برسد و سپس یخچال را روشن کنید.
  5. به منظور ایمنی و حفاظت از دستگاه، حتماً یک محافظ بر روی دستگاه قرار دهید.
  6. از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال خودداری کنید.
  7. یخچال را به صورت مستمر و مداوم تمیز کنید.
  8. از قرار دادن غذای داغ و گرم در درون یخچال خودداری کنید.
  9. درجه دمای یخچال را با توجه به فصل، تنظیم کنید.
  10. از تجمع ظروف و پلاستیک در درون قفسه های یخچال بپرهیزید.
  11. مواد غذایی به اندازه مورد نیاز در یخچال نگهداری کنید.
  12. مواد غذایی را در ظروف دردار قرار داده و در یخچال نگهداری کنید.
  13. به صورت سالیانه، دستگاه را با کمک فردی متخصص سرویس نمایید.
  14. برای جلوگیری از بروز بوی بد و نامطبوع در یخچال، از ریختن مایعات، چربی و شیرینی بر روی سطوح خودداری کنید و یا به سرعت آن را تمیز نمایید.

نتیجه گیری

برای نگهداری از یخچال ال جی و اسنوا، لازم است که از شیوه صحیح استفاده و شرایط نگهداری از آن مطلع باشید و نمایندگی ال جی نیز همراه شما خواهد بود. در این مقاله علاوه بر توصیه های نگهداری به معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی و اسنوا اشاره شد.این مطالب آموزشی کمک می کنند تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و دیرتر کار به تعمیرات بکشد. در صورت بروز هر گونه مشکل، این دو نمایندگی آمادگی همکاری با مشتریان را دارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه