ارسال به دیگران پرینت

تست رایگان کرونا در ۳ ایستگاه دیگر مترو از فردا

تقوی نژاد گفت: از فردا علاوه بر ایستگاه‌های علی آباد و شوش در ایستگاه‌های گلشهر، محمدشهر و کرج نیز تست رایگان کرونا انجام می‌شود.

تست رایگان کرونا در ۳ ایستگاه دیگر مترو از فردا

سید مجتبی تقوی نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما از ۲۰ دی ماه در دو ایستگاه علی آباد و شوش تست رایگان کرونا را آغاز کردیم. با توجه به استقبال عمومی که از طرف مردم شد این طرح دو بار تمدید شد و تا آخر هفته ادامه دارد که ممکن است باز هم تمدید صورت گیرد.

وی ادامه داد: دلیل اینکه ما به این سمت حرکت کردیم این است که طبق توصیه‌ها هر چقدر بیماران بیشتر شناسایی شوند، احتمال کنترل زنجیره انتقال و جلوگیری از ابتلای افراد دیگر به ویروس کرونا بیشتر خواهد بود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: به مناسبت دهه فجر از فردا سه ایستگاه جدید گلشهر، محمدشهر و کرج را به این طرح اضافه خواهیم کرد که به مدت ۱۰ روز در آنجا تست رایگان کرونا انجام خواهد شد.

تقوی نژاد افزود: این کار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی است و از وزارت بهداشت تقاضا داریم همکاری بیشتری را با ما داشته باشند تا در ایستگاه‌های بیشتری از مترو که یکی از محیط‌های شلوغ است این طرح را اجرا کنیم. این کار باعث می‌شود تا هر کسی که احساس می‌کند مبتلا به کرونا شده با انجام تست سریع وضعیت خود را بررسی کند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی متروی تهران گفت: حداکثر زمانی که تا اعلام نتیجه برای این تست‌ها لازم است، ۲۰ دقیقه است و به صورت اختیاری این کار انجام می‌شود، البته اگر ماموران ما در ایستگاه‌ها متوجه حضور افراد شوند تقاضا می‌کنند تا فرد برای انجام تست مراجعه کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر روازنه از ۷۰ تا ۸۰ نفر این تست گرفته می‌شود که تا به امروز در دو ایستگاه شوش و علی آباد از بیش از ۳ هزار نفر تست کرونا گرفته شده است.

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه