ارسال به دیگران پرینت

کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟

مدت زمان زیادی است که آقایان برای اصلاح سر و صورت، به سراغ تیغ نمی روند. یکی از ابزار های مدرن و جدید برای داشتن ظاهری آراسته، ماشین اصلاح است.

کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟

مدت زمان زیادی است که آقایان برای اصلاح سر و صورت، به سراغ تیغ نمی روند. یکی از ابزار های مدرن و جدید برای داشتن ظاهری آراسته، ماشین اصلاح است.  ماشین های اصلاح دو نوع هستند. ماشین اصلاح سر و ماشین اصلاح صورت. معمولا نباید برای اصلاح صورت از ماشین مخصوص سر استفاده کرد. مگر اینکه روی جعبه ی محصول ذکر شود ماشین اصلاح مخصوص سر و صورت. شما به هنگام خرید ماشین اصلاح با انواع و اقسام آن ها آشنا میشوید که هرکدام قابلیت های خاصی دارند. بنابراین شما بایستی بسته به نیاز خود، اقدام به تهیه ی ماشین اصلاح مناسب نمائید. اگر جمله ی کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟ سوال شما نیز هست، دعوت میکنیم تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

ماشین های اصلاح برقی سر:

همه ی ماشین های اصلاح برای کوتاه کردن مو به کار میروند. اما بسته به نوع موتور وتیغه، از هر کدام برای قسمت های مختلفی استفاده میشود.

تا حدودی با ماشین اصلاح و انواع آن آشنا خواهیم شد. برای رسیدن به جواب سوال کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟ نکات ذیل را بخاطر بسپارید.

مهم ترین نکته در خرید ماشین اصلاح، قابلیت نگهداری شارژ  طولانی مدت است. داشتن این ویژگی باعث میشود شما با آسودگی خیال از ماشین اصلاح خود استفاده کنید و نگران اتمام شارژ آن نباشید.

داشتن تیغه های تیز هم از دیگر ویژگی های یک ماشین اصلاح خوب است. تیغه های تیز برخلاف تیغه های کند، بسیار سریع و آسان موهایتان را کوتاه میکنند.

یک ماشین اصلاح خوب، باید بی صدا کار کند. بطور قطع هیچ کس دوست ندارد هنگام انجام اصلاح، صدای زیاد ماشین باعث از بین رفتن آرامشش شود. پس بی صدا کار کردن یکی از قابلیت های مثبت یک دستگاه است.

ماشین اصلاح خوب، حین استفاده باید کمترین میزان لرزش را ایجاد کند تا میزان خطا هنگام اصلاح، به حداقل برسد. هم چنین جنس محوری که باعث منتقل شدن نیرو از موتور به تیغه میشود نباید پلاستیکی باشد. حتما دقت کنید جنس این محور فلزی باشد.

قبل از خرید ماشین اصلاح، دقت کنید دستگاه مورد نظرتان شانه های پلاستیکی در اندازه های مختلف  داشته باشد.

 

تیغه های ماشین اصلاح:

ماشین های اصلاح دو تیغه دارند:1) تیغه ی زیرین که ثابت است. 2) تیغه ی رویی که متحرک است.

برای جلوگیری از کند شدن تیغه ها و افزایش عمر مفید ماشین اصلاحتان، بهتر است تیغه ها را روغن کاری کنیم. جدیدا اسپری هایی وارد بازار شده اند که با لیز کردن تیغه ها، از کند و خراب شدن آنها جلوگیری میکنند.

همه ی ماشین های اصلاح، تیغه ی زیرین فولادین دارند. اما  تیغه ی رویی و متحرک ممکن است گاهی سرامیکی باشد. تیغه ی سرامیکی برنده تر از تیغه ی فلزی است و به ندرت ممکن است کند شود. اما از معایب این تیغه ها این است که هنگام وارد شدن ضربه های شدید، ممکن است بشکنند. بدنبال سوال کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟ باید بگوئیم اگر تیزی تیغه ها برایتان بسیار مهم است بدنبال ماشین اصلاحی با تیغه ی رویی سرامیکی باشید.

انواع باتری های ماشین اصلاح:

ماشین های اصلاح بر اساس باتری به دو دسته طبقه بندی میشوند:

ماشین های اصلاح با باتری نیکلی: این نوع ماشین ها باید حدود 8 ساعت شارژ شوند تا بطور کامل شارژ شوند.

ماشین های اصلاح با باتری لیتیومی: این ماشین ها سریعا شارژ میشوند و تا حدود دو ساعت شارژ را در خود ذخیره میکنند.

بدلیل اینکه باتری های لیتیمی برای شارژ شدن به مدار های مدرن و پیچیده ای نیاز دارند، استفاده از این مدارها در ساختار ماشین اصلاح باعث بالا رفتن قیمت آنها میشود.

بدنبال جواب سوال کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟ قصد داریم محصولاتی که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و در فروشگاه شیک فام نیز موجودند را بطور خلاصه معرفی کنیم.

بطور قطع نمیشود گفت کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟ شما باید تک تک محصولات را از لحاظ فنی بررسی کرده بسته به نیازتان اقدام به خرید آن کنید.

ماشین اصلاح سر و صورت اندیس 05105:

as

ماشین اصلاح اندیس05105

ماشین اصلاح اندیس محصول آمریکاست و بیشتر برای صورت و بدن مورد استفاده قرار میگیرد. تکنولوژی اصلا برش چرخشی و تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ از ویژگی های مثبت آن است. برق خانگی منبع تغذیه ی آن است وقابل شست شو نیست. برس تمیز کننده، آداپتور برق و روغندان جزو وسایل جانبی این محصول هستند.

ماشین اصلاح سر وال بالدینگ  Balding:

as

ماشین اصلاح سر وال بالدینگ  Balding

 

ماشین اصلاح وال نیز محصول امریکاست. داشتن طراحی ارگونومیک، استفاده از آن را آسان میکند. این ماشین اصلاح نیز با برق خانگی کار میکند. در بسته بندی آن دو عدد شانه، محافظ تیغه، روغن موتور و یک برس برای تمیز کردن وجود دارد.

ماشین اصلاح جمی GM-830:

as

 

ماشین اصلاح جمی GM-830

 

ماشین اصلاح جمی 830 یکی از بهترین مدل های ماشین اصلاح جیمی است. این دستگاه، تکنولوژی اصلاح بصورت برش مستقیم دارد. تیغه های این دستگاه ضد زنگ هستند. در بسته بندی آن برس و روغن برای تمیز کردن وجود دارد.

ماشین اصلاح مو رمینگتون HC5030:

 

از مزایای این ماشین اصلاح این است که از این مدل برای موهای سر و صورت میشود استفاده کرد. این دستگاه تکنولوژی برش مستقیم دارد. از نقاط قوت این مدل، تیغه های ضد زنگ و خود تمیز شونده ی آن است. این محصول 12 شانه در اندازه های مختلف با خود دارد.

ماشین اصلاح کیمی 5021:

این مدل تیغه هایی از جنس استیل ضدزنگ با تکنولوژی اصلاح برش مستقیم دارد. سه عدد شانه، روغن و برس از لوازم همراه این ماشین اصلاح هستند.

ماشین اصلاح سر و صورت ای جیمی GM657A:

 

این ماشین اصلاح نیز، تیغه هایی ضد زنگ با تکنولوژی برش مستقیم دارد. چهار عدد شانه در اندازه های مختلف، روغن و برس تمیز کننده به همراه دارد.

ماشین اصلاح صورت موزر Neoliner:           

این مدل بخاطر اندازه ی کوچک و مناسب و جابجایی آسان، برای مسافرت ها گزینه ی مناسبی است. تیغه هی ضد زنگ، قابلیت شارژ سریع و چراغ نشانگر میزان شارژ از نقاط قوت آن است. این ماشین کوچک و خوش دست غیر قابل شست شو است.

ماشین اصلاح کیمی KM-517:

 

این مدل از ماشین اصلاح کیمی، قابلیت اصلاح شماره ی صفر را دارد و برای سر، صورت و بدن مناسب است. تیغه های آن ضد زنگ است. از ویژگی های مثبت آن میتوان به موتور پرقدرت آن اشاره کرد.

ماشین اصلاح سر و صورت وال Taper2000:

این مدل، بخاطر داشتن موتور قوی برای اصلاح سر بسیار مناسب است. تیغه های ضدزنگ  دارد. این ماشین اصلاح پس از هربار استفاده باید روغنکاری شود. چهار عدد شانه از لوازم همراه آن است.

جمع بندی:

با توجه به اینکه انواع مختلفی از ماشین های اصلاح در بازار وجود دارد، کسانیکه قصد خرید ماشین اصلاح خوب دارند با یک سوال اساسی مواجه میشوند: کدام ماشین اصلاح سر بهتر است؟ پاسخ به این سوال مستلزم دانستن ویژگی های یک ماشین اصلاح خوب بود که بطور کامل ارائه شد. در انتها سعی شد بطور مختصر چند محصول پرطرفدار را معرفی کنیم. و برای اینکه خرید خوبی داشته باشید و با قیمت مناسب میتوانید به سایت  شیک فام shikfam.com برای خرید ریش تراش خوب مراجعه کنید .

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه