ارسال به دیگران پرینت

هر نوع تجمعی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ممنوع شد

انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به لزوم برگزاری نشدن مراسم و تجمع در شرایط کرونا گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از اینرو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نیست


 هر نوع تجمعی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) ممنوع شد

انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به لزوم برگزاری نشدن مراسم و تجمع در شرایط کرونا گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از اینرو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نیست.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است و هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می کند.

استاندار تهران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با اشاره به لزوم برگزاری مراسم فاطمیه به صورت مجازی تاکید کرد: کلیه دستگاه های ذی ربط بر اساس مسئولیت محوله نسبت به اجرای کامل مصوبه مذکور اقدام و نظارت دارند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی در نتیجه تلاش مسئولان، کادر درمان و همکاری و همراهی موثر مردم حاصل شده و نباید با غفلت و بی توجهی شاهد پیک دیگری باشیم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۳۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۷۱۷ نفر رسیده است.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه