ارسال به دیگران پرینت

انتقاد کیهان از انتصاب هیئت داوری جشنواره فیلم فجر | ساره بیات چندفیلم ضعیف بازی کرده؛مصطفی کیایی هم موفق نبوده

مدیران سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، برخلاف استاندارد جشنواره‌های معتبر جهانی، باز هم افرادی در دوران افول و ضعف را به‌عنوان هیئت داوری این جشنواره منصوب کردند.

انتقاد کیهان از انتصاب هیئت داوری جشنواره فیلم فجر |  ساره بیات چندفیلم ضعیف بازی کرده؛مصطفی کیایی هم موفق نبوده

مدیران سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، برخلاف استاندارد جشنواره‌های معتبر جهانی، باز هم افرادی در دوران افول و ضعف را به‌عنوان هیئت داوری این جشنواره منصوب کردند.

 داوران این جشنواره عبارتند از: محمد احسانی(مدیر فرهنگی) ساره بیات(بازیگر)، مرتضی پورصمدی(مدیر فیلمبرداری)، بهرام توکلی(نویسنده و کارگردان)، نیما جاویدی(نویسنده و کارگردان)، سیدجمال ساداتیان(تهیه‌کننده) و مصطفی کیایی(نویسنده و کارگردان).

اما آنچه درباره این هیئت انتخاب، به چشم می‌خورد این است که برخلاف روال جشنواره‌های معتبر سینمایی که افراد موفق یک سال گذشته سینما یا برگزیدگان جوایز دوره قبلی همان جشنواره را به‌عنوان داور انتخاب می‌کنند، اغلب اعضای هیئت داوری سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، در دوران افول خود به سر می‌برند.

به‌طور مثال، فعالیت‌های ساره بیات در سال‌های اخیر به بازی در چند فیلم و یک سریال ضعیف محدود بوده است. مصطفی کیایی نیز با دوران اوج خودش فاصله‌ای بعید دارد و به‌زعم بسیاری از منتقدان، فیلم اخیر او، یکی از ضعیف‌ترین آثار کارنامه‌اش محسوب می‌شود! همچنان که بهرام توکلی، در آخرین فیلمش، سراغ زندگی یک قهرمان ملی(غلامرضا تختی) که زندگی‌اش پر از جاذبه دراماتیک است و می‌توانست به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شود رفت، اما حاصل کار او به یکی از کم‌مخاطب‌ترین آثار سینما تبدیل شد و انتقادات فراوانی را برانگیخت!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه