ارسال به دیگران پرینت

ترامپ شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را پذیرفت

رئیس جمهور کنونی آمریکا سرانجام پس از هفته ها جنگ و جدال حقوقی برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات سوم نوامبر، بامداد جمعه (به وقت تهران) شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را پذیرفت.

ترامپ شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را پذیرفت

 «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا سرانجام در بامداد روز جمعه (به وقت تهران) و پس از هفته ها بحث و جدل حقوقی برای الغای آرای رقیب دموکرات خود- جو بایدن_ با انتشار یک پیام ویدیویی شکست در رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را پذیرفت.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین خواستار برقراری آرامش شد و یورش حامیان خود به ساختمان کنگره را که به زعم بسیاری، شخص او عامل تحریک آن بود، محکوم کرد.

ترامپ در پیام ویدئویی که در صفحه کاربری خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت که مبارزه او هر راه حقوقی را برای اعتراض به نتایج انتخابات دنبال می کند؛ اما شکست خود را پذیرفت و بدون ذکر نام جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت که «یک دولت جدید روز بیستم ژانویه آغاز به کار می کند» و وی بر روی «تضمین یک انتقال قدرت روان، منظم و یکپارچه» تمرکز خواهد کرد.

قابل توجه است که ترامپ در سخنرانی بامداد جمعه خود بابت تشویق و تحریک طرفدارانش به حمله به کنگره به هیچوجه ابراز تأسف و پشیمانی نکرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه