ارسال به دیگران پرینت

معاون وزیر دفاع:

انتقام سختی در انتظار همه مقصران و دست‌اندرکاران ترورشهید فخری زاده خواهدبود

امیر سرتیپ ‌سعید شعبانیان، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: همه مقصران و دست‌اندرکاران ترور این شهید شناسایی شدند و اقدامات لازم برای دستگیری در حال انجام و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است و در زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید.

 انتقام سختی در انتظار  همه مقصران و دست‌اندرکاران ترورشهید فخری زاده خواهدبود

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: همه مقصران و دست‌اندرکاران ترور این شهید شناسایی شدند و اقدامات لازم برای دستگیری در حال انجام و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

 امیر سرتیپ ‌سعید شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز ‌در حاشیه مراسم گرامیداشت یکمین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و چهلمین روز از شهادت دانشمند هسته‌ای که در شهر آبسرد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ادامه رسیدگی به پرونده این شهید والامقام، اکیپی در وزارت دفاع و ستاد نیروهای مسلح تشکیل شده و موضوع در قوه قضائیه به صورت جدی در حال پیگیری است.

وی افزود: همه مقصران و دست‌اندرکاران ترور این شهید شناسایی شدند و اقدامات لازم برای دستگیری در حال انجام و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است و در زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه