ارسال به دیگران پرینت

جستجو برای یافتن ۵ کوهنورد گم شده در دماوند

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: به دلیل شرایط خاص و کوهستانی بودن منطقه عملیات نجات ۵ کوهنورد گرفتار شده در زرین کوه با کندی ادامه دارد.

جستجو برای یافتن ۵ کوهنورد گم شده در دماوند

مهدی حیدری روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت ۱:۰۰ بامداد روز چهارشنبه به منظور ارزیابی و مدیریت عملیات امداد و نجات در منطقه زرین‌کوه و محدوده دریاچه تار همراه با تیم‌های عملیاتی در منطقه حضور یافتم.

وی ادامه داد: شب گذشته در پی اعلام حادثه از سوی مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند مبنی بر مفقودی ۵ نفر در محدوده زرین‌کوه، بلافاصله دو تیم جست‌وجو و نجات در کوهستان به محل اعزام شدند.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند بیان داشت: در این عملیات که کماکان ادامه دارد، عوامل فرمانداری شهرستان دماوند، نیروهای جمعیت هلال احمر، عوامل انتظامی و نیروهای راهداری حضور دارند.

خاطرنشان می شود شب گذشته پس از اعلام حادثه از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان تهران به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند مبنی بر مفقودی ۵ نفر در محدوده زرین کوه، بلافاصله ۲ تیم جستجو و نجات در کوهستان از نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند به همراه عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های شرق استان تهران است.

 

 
 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه