ارسال به دیگران پرینت

واکنش اسراییل به نصب بیلبورد شهید سلیمانی در غزه +عکس

گروه‌های مقاومت فلسطینی همزمان با برگزاری رزمایش نظامی مشترک در غزه، بیلبورد بزرگی از شهید سلیمانی را در خیابان الرشید غزه نصب کرده‌اند.

واکنش اسراییل به نصب بیلبورد شهید سلیمانی در غزه  +عکس

همزمان با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سپهبد شهید "قاسم سلیمانی" بیلبورد بزرگی از او در باریکه غزه نصب شده است.

به گزارش عصرایران، همزمان با برگزاری رزمایش موشکی مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی تحت عنوان "تکیه‌گاه محکم" در باریکه غزه و نزدیک شدن به نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بیلبورد بزرگی از این سردار ایرانی در باریکه غزه نصب شده است.

در این بیلبورد بزرگ که در خیابان "الرشید" غزه نصب شده، سخنان اسماعیل هنیه در مراسم تشییع شهید سلیمانی در تهران نوشته شده است.

در این بیلبورد به نقل از اسماعیل هنیه نوشته شده:" فرمانده شهید قاسم سلیمانی؛ کسی که تمام عمرش را در راه حمایت از مقاومت گذراند. او شهید قدس است، شهید قدس است، شهید قدس است."

نصب این بیلورد بزرگ باعث واکنش مقامات اسراییلی شده و سخنگوی ارتش اسراییل در صفحه توییتر در واکنش به نصب این بیلبورد نوشت:" تصویر بزرگ قاسم سلیمانی در خیابان‌های غزه. آیا انتظار دارید که اعراب با شما و مساله شما همراهی کنند؟"

بیلبورد شهید سلیمانی دیروز (سه شنبه) همزمان با آغاز رزمایش گروه های مقاومت فلسطینی نصب شده است. رسانه‌های اسراییلی مدعی شده‌اند این رزمایش در آستانه سالگرد شهید سلیمانی نشان دادن نوعی نمایش قدرت از سوی ایران در نزدیکی مرزهای اسراییل است.

سپهبد شهید "قاسم سلیمانی" به همراه شهید ابومهدی‌ المهندس و هیات همراه در بامداد روز جمعه 13 دی ماه 1398 (3 ژانویه 2020) دقایقی پس از ورود به فرودگاه بغداد برای انجام یک سفر رسمی به عراق، هدف حمله پهپادی آمریکا قرار گرفت و به شهادت رسید. ترامپ دقایقی پس از این حمله مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت و اعلام کرد این حمله به دستور او انجام شده است.

واکنش اسراییل به نصب بیلبورد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه