ارسال به دیگران پرینت

فیلمساز جوان در ۳۹ سالگی به قتل رسید

فارس نوشت: لین کی، مدیرعامل و تهیه کننده «Yoozoo» در مجموعه «مساله سه جسم» نتفلیکس، در ۳۹ سالگی بر اثر مسمومیت به قتل رسید.

فیلمساز جوان در ۳۹ سالگی به قتل رسید

فارس نوشت: لین کی، مدیرعامل و تهیه کننده «Yoozoo» در مجموعه «مساله سه جسم» نتفلیکس، در ۳۹ سالگی بر اثر مسمومیت به قتل رسید.

عصر چهارشنبه در چین، اداره امنیت عمومی شانگهای اعلام کرده بود که «لین» پس از مسموم شدن تحت معالجه قرار گرفته و یکی از همکاران لین در شرکت «Yoozoo» ، با نام خانوادگی «ژو»، طی تحقیقات بازداشت شده است.

در این بیانیه آمده است: در ساعت ۵ بعدازظهر روز ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۰، پلیس یک تماس از بیماری با نام خانوادگی «لین»، از بیمارستان داشت. در طی معالجه بیمار، بیمارستان اعلام کرد که وی مسموم شده است. پس از تماس، پلیس تحقیقات را آغاز کرد. طبق تحقیقات در محل و مصاحبه های بیشتر، پلیس دریافت که یک مظنون به نام «ژو»، که یکی از همکاران قربانی است، به احتمال زیاد عامل سوء قصد و قتل بوده است. آن مظنون دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

لین به عنوان تهیه کننده سریال پرطرفدار آتی نتفلیکس با عنوان «مسئله سه جسم»، اثری اقتباسی از «دیوید بنیاف» و «دی بی وِیس» سازندگان «بازی تاج و تخت» که از پرفروش ترین کتابهای علمی تخیلی چینی اقتباس شده، فعالیت می کرد.

سه گانه «مسئله سه جسم» یک پدیده انتشارات جهانی است و به یک کتاب پرفروش بین المللی تبدیل و به ده ها زبان ترجمه شده و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

نتفلیکس حق تولید اقتباس «مسئله سه جسم» به زبان انگلیسی را از شرکت چینی «Yoozoo Group» و شرکت تابعه آن «Three-Body Universe» کسب کرده است.

تحقیقات پلیس در زمینه فرد مظنون دستگیر شده و دیگر احتمالات این قتل ادامه دارد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه