ارسال به دیگران پرینت

وزیر دفاع درگذشت امیر سرتیپ سعید پورداراب را تسلیت گفت.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ پورداراب از فرماندهان حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و دارنده دو مدال فتح از دستان فرمانده معظم کل قوا را تسلیت گفت.

وزیر دفاع درگذشت امیر سرتیپ سعید پورداراب را تسلیت گفت.

از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این پیام آمده است: دوران پر فراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس  هیچگاه جانفشانی و ایثارگری های مومنانه و متعهدانه این فرمانده شجاع و نستوه ارتش اسلام را فراموش نخواهد کرد.

زنده یاد امیر سرتیپ پورداراب در عملیات افتخار آمیز بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر عزیز از چنگال رژیم متجاوز صدام و عملیات پیروزی بخش فتح المبین و در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان نیروهای مسلح، حماسه های بزرگی آفرید و نام و یاد او برای همیشه در دفتر افتخارات ملت قهرمان ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

اینجانب درگذشت این فرمانده ولایت مدار و سرباز  راستین کشور و انقلاب را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرمانده معظم کل قوا، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزمان و خاندان معزز  این امیر سرافراز تسلیت عرض نموده و  و از درگاه خداوند متعال علو درجات معنوی این عزیز سفر کرده و همنشینی با شهدا و  امام شهیدان را مسئلت می نمایم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه